2009年8月4日 星期二

瑪麗醫院 – Day 2

凌晨五點幾我急vivi醒左,病房就已經歸於平靜!六點幾,有人拍醒我要量體溫!個耳塞都真係work喎,佢係拍醒我而唔係叫醒我,哈哈!七點幾,派早餐,一大碗肉碎粥,淡到無味,衰過白粥,隻蛋重怪,有d薄荷味嘅,勉強食左一兩啖,唔食喇,一陣醫生巡完房落去大家樂食先!

 

醫生巡房又係問d一樣嘅問題,似乎真係入黎主要睇心臟科咁!我忍唔住問醫生見完心臟科如果無咩事係咪住到生,佢話如果無咩野唔使住到生,出得院喎,咁都有嘅?贊育個醫生又話住到生嘅?!我無再問,睇埋心臟科點講先算啦!

 

都成九點幾先落到去食早餐,好肚餓喇!瑪麗嘅大家樂野食都同出面有d唔同,起碼無蘿蔔糕同蕃茄肉碎通粉,超失望!不過都好過醫院餐嘅,唔好要求咁多喇!食完早餐返上去,開始氣促,心跳一時快一時正常咁,瞓又唔係坐又唔係,忍左半個鐘先同姑娘講,佢搵左部機黎,跟住有個夾夾住手指,再望吓部機,佢話我嘅血含氧量ok,就係咁又無理我,又係問我心臟科醫生黎睇我未?我話未,佢至話同我追追!睇黎佢哋真係無咩野做到,而家都係得個等字!

 

無咩做又氣促,都係瞓吓抖吓。今日右面個女人落得床,佢嘅bb就跟住佢喇!我瞓緊嘅時候,左右兩面嘅bb齊齊喊,好鬼熱鬧,攪到我有耳塞都無用!又唔知點捱過,又到十二點lunch喇!個飯同之前果晚差唔多一樣,又同之前個lunch差無幾咁,超悶!無法啦,為左小b都要忍吓,同埋呢度每日一百蚊包幾餐,如果餐餐唔食出去食都好貴啫,我又病假緊,出得五份四糧,真係幾重損失呀!

 

四點幾,突然有姑娘叫我去十九樓見心臟科醫生,終於都見得喇!去到等左一陣,問吓野再睇埋之前做左嘅心電圖,醫生話無咩野,大肚影響呼吸都唔係罕有嘅問題喎,最緊要check清楚唔係心臟有問題就得!咁佢就即時同我做埋個心臟超聲波,睇吓個心有無事喎!佢叫我瞓上床,上左去又叫我打側個人,見我慢手慢腳,又叫呀嬸幫我,人哋大肚婆黎架,係慢d架啦,個呀嬸都唔係路嘅,我個人都未轉到身,佢就幫我轉腳,大佬呀,痛架,我唔係轉唔到身,係慢d啫,同埋我都要安頓左個肚至得架,無啦啦大大力轉我對腳,痴線架!好辛苦打側之後就開始照,個醫生大大力將個scanner壓落d胸骨度,好鬼痛,都唔知係咪要咁大力先照到嘅,後尾照照吓有人走入黎同個醫生講話唔記得話佢知邊個senior搵過佢黎,之後呢個醫生就有d神不守舍喇!好想快d攪掂叫我走咁,重好大力壓落另一邊scan,嘩,大力到我抖唔到氣忍唔住同佢講我好痛,佢先識講唔好意思,真係痴左線,有咩理由要press得咁大力先睇到個心架,如果有心臟病都病發左啦!佢同我講我個心無咩野,可以做手術,佢咁講我至知原來班婦產科醫生咁緊張有無心臟科醫生黎睇我,係睇我個心頂唔頂到個手術,可能見我心跳快又氣促,加上我個case一定要開刀,所以驚我有心臟病!不過醫生話安全d都會同我book個期陀機做24小時心電圖喎,估唔到以前成日去睇心跳快都無咩醫生理我,而家諗住入院係怕我大出血,點知原來係驚我心臟病,無啦啦check埋個心,重可以做埋24小時心電圖,都唔錯喎!

 

Check完心臟超聲波就返去婦產科,hea左陣就到醫生巡房,醫生見我個report無咩野就話我今日可以出院,好突然!我就話贊育醫生怕我胎盤前置突然大出血叫我入院住到生,而家又出院?佢話我35週前無出過血所以都唔太擔心,我話我住屯門驚趕唔切出黎,佢又話無需要一路住咁耐等生,不過佢話佢會再同佢team醫生傾,睇吓我有無需要留响度喎!

 

之後有個睇落seniord嘅醫生又係叫我出院,咁我又講番同一樣嘅說話,佢又講同一套理論,又話如果之前有出過血嘅話,出血會一次比一次多,所以會擔心d,不過我好彩未出過血,所以應該ok,言下之意即係就算出血都係第一次出,“應該”唔會大出,唔係咁驚!如果屈响醫院重唔好喎!我都無野好講,心諗,玩咩,執好哂d野黎,無啦啦又走得,佢見我面有難色,就話可以聽日先出,咁都好d,老公都搭車黎緊,唔通兩個人抽住咁多野今日出院咩,點攪喎!不過醫生又話可能聽日打風,要睇吓天氣如何,如果差嘅話就唔好出院,住多一、兩日都ok喎!

 

老公黎到,都知我同醫生講左我哋嘅擔心,even我都話我唔怕屈响醫院等生,醫生都prefer我返屋企抖會舒服d!老公都無再話d咩野,咁啱知道老爺未飲啤酒可以揸車出黎接我哋走,咁不如早d走,响屋企舒服d!咁我哋即刻搵番個醫生話我哋都係今晚出院,今次到佢面有難色,話不如聽日先,因為醫生巡哂房走左喎,吓,咁都有嘅!可能佢唔係senior醫生唔可以就咁俾我出院啩!不過好彩俾佢見到頭先果個醫生,都趕得切幫我攪埋,老公見到呢個醫生又乘機問多一次,個醫生又係講同一番說話,ok,無野好講!不過我始終唔明,forum上睇到其他間間政府醫院都好緊張胎盤前置caseseven無出過血或者係一期二期呢dminor case都要入院住等生,更何況我呢類major case?!就連私家醫生都話要入院住,屯門醫院個醫生都講到要祝我好運咁!點解瑪麗咁sure咁淡定呢?唔通佢就係太出名,所以响佢哋眼中,我呢類case唔使咁緊張?不過有得出院都好嘅,無咁悶,最多唔出去周圍走啫!

 

醫生寫左五日假俾我,之前贊育醫生又話會住到生,我d私家醫生嘅booking取消哂,同madam講左唔會返工,而家又出得院,但係十九號又開刀,十八號又入院等開刀,都係得番唔係好多日子,老公嗱嗱聲去“lur”私家book番個期,一來諗住再睇吓小b,二來諗住叫私家寫假俾我,佢唔想我又走返工!好彩都book得番咋!不過唔知寫到幾多日假,都唔諗得咁多,呢幾日實在太混亂喇!最衰就係瑪麗竟然幫我book番去贊育覆診,都係得番果兩個禮拜,重要返?!重要同我私家個期一樣,十號下午,贊育兩點响香港,私家四點九响葵芳,都唔知趕唔趕得切,問姑娘可唔可以唔覆診,佢話最好唔好,又叫我哋唔得就打番去改期,點改呀,得兩個禮拜淨,改都嘥氣啦!到時見步行步啦!

 

返到屋企瞓上自己張床,真係好舒服呀!^__^

沒有留言:

張貼留言