2009年8月3日 星期一

瑪麗醫院 – Day 1

今日九點要入瑪麗醫院喇!真係好早,點解要咁早呢?奇怪!我同老公都諗住遲少少唔驚,所以遲左少少起身,慢慢食埋個早餐先出發!

 

一出發無耐就塞車,之前都無諗過會咁,不期然又諗如果我咁啱作動或出血嘅時候遇著塞車都唔知點算,入院住都係好d!起碼驚少一樣先!揸車都成個鐘先到,去到都九點幾十點,老公去泊車,我去登記先,磅完重驗完vivi換埋病人衫出黎,老公就打俾我話姑娘唔俾入去,吓!唔係麻,要我出去自己攞咁重嘅行季入去呀?!嬸嬸都好人,話幫我攞!不過真係估唔到咁嚴,唔係探病時間真係咩人都唔入得!不過後尾姑娘都叫返老公入黎,點左佢去樓下打番個牌板上黎!老公攪掂之後上番黎又俾人趕走,好無奈同好突然咁,我哋都要講再見喇!

 

去到我個床位,好彩唔係好似上次屯門醫院咁係走廊第一張床,都算係中間,咁都好d!姑娘都係循例黎幫我量吓血壓、體溫、心跳同按肚就走左喇,醫生就簡單問左我心跳快嘅野又走埋,無人再同我交代d咩!我執好自己嘅行季,無咩做,睇吓雜誌瞓吓覺,過左好耐先係十二點,開始派餐,真係糖尿餐喎,見到都麻麻哋想食!成日就幻想落樓下大家樂偷食!今晚老公開會唔會有人黎探我,成日流流長,都唔知點過!

 

成日就有人黎問我有無心臟科醫生黎睇我,入左黎咁耐,都無人理過,淨係問心臟科醫生,好似我入黎係專睇心臟咁嘅!我都唔記得點捱到五點幾六點,醫生終於巡房,又係問有無心跳、氣促、見紅、穿水、陣痛、有無心臟科醫生黎睇我?全部都NO!個醫生突然話唔知心臟科醫生幾時黎睇我,咁我想唔想返屋企等?我真係“R”哂頭,返屋企等?我話我住屯門,佢就即刻話咁唔好喇,叫我响度等!好奇怪!唔知心臟科醫生幾時黎睇我?叫我返屋企?咁點解又要我入院呢?唔係胎盤前置入院等生順便check埋心臟咩?不過醫生今次黎confirm左我八月十九日開刀喇,都總算有d野定到出黎!

 

醫生走左之後就食晚飯喇,六點鐘,好早!好多人入黎探病,我都無,唔緊要啦,住咁耐要習慣吓!到夜晚多d電視睇時間應該會快過d!呢度好怪,唔似屯門醫院咁分產前產後病房,我左右兩面嘅女人都生左,左面果個個bb就响正我隔離跟住媽咪,右面果個因為要輸血起唔到身,所以bb都俾姑娘揍!不過呢度嘅布簾幾好,長時間分隔哂每張床,都算有d私人空間!八點幾見d人去沖涼,重見到有人用風筒,又唔似自己帶黎,膽粗粗問吓,原來可以出去reception借架,安樂哂,之前重諗緊咁長頭髮洗頭有排乾,自己帶風筒唔知會唔會好disturbing,而家有得借,好方便!沖涼房係獨立一間嘅,有埋toilet,都幾好,又有張檯仔俾你擺野,屯門醫院果個係响toilet入面有兩隔浴室,好似無咁好咁!不過屯門醫院有樣好,就係一開熱水制就有熱水,唔使等,瑪麗果d洗手盤嘅熱水要開好耐先有,冷熱水又分開出,有d麻煩啦!

 

沖完涼好舒服,睇埋電視都差唔多夠鐘熄燈喇!今次我醒目,帶埋耳塞同眼罩黎,都係多得呀茵之前俾我嘅化妝袋有齊呢d野,咁我至有得安樂少少咁瞓!同屯門醫院一樣,半夜又收新症,又係開哂燈做檢查,我有耳塞同眼罩都叫好少少,但都有醒,原來有個女人生左幾日,無啦啦發高燒入返黎,又發冷又震哂咁,好恐怖!唔知幾時,唔知邊個又叫肚痛,隱約聽到話開左兩度,我照瞓,耳塞真係有d用!

沒有留言:

張貼留言