2009年8月31日 星期一

甩臍帶

d書仔話臍帶都要出世兩週先甩,我覺得我都好好彩,小b七日就甩左!點解話好彩係因為之前我咩產前講座都無去,初生兒護理係零認知,生左第一日唔使湊小b,只係餵奶,姑娘會打點佢嘅野,第二日落得床就自己湊,不過因為我咩都唔知,唔知要同佢抺臍帶,所以都無抺,到第三日我出院小b去加謢病房,我就更加無得理,小b一住又兩晚,我諗醫院姑娘同佢沖涼都會整理佢啩?!接佢出院果日一頭煙,都無醒起要清潔,再之後果日我自己傷口拆線,個心只係記得個傷口點打理,哈哈!直到小b覆診,即係八月二十五日,小b除衫除片俾姑娘磅重,又poopoovivi,一片忙亂之中,臍帶終於甩左!

 

甩左之後以為即係收哂水,點知見佢肚臍裡面重有d黃色黏液咁,真係好驚係之前一路都無同佢護理所以攪成咁!打去健康院問又話留電話等覆,真係擔心死!點知最攪笑係第二日真係有姑娘覆電話俾我,語氣好似好熟咁,原來係Tweety,佢係我間健康院嘅姑娘,佢話做咩我唔直接問佢,我以為佢負責打針未必知,所以無諗起可以問,而家知佢原來都問得,好放心,起碼小bd咩唔妥都可以問左佢意見先,唔使自己擔心太多!佢話d黃色黏液係正常嘅!八月廿七日,小b咁啱要返健康院,Tweety招呼我哋,簡直係VIP咁,好快攪掂,佢話小b肚臍收得靚喎!真係唔該哂Tweety

沒有留言:

張貼留言