2009年8月29日 星期六

開刀篇

之前果晚都瞓唔著,今朝晨早就起身等喇!無得食早餐,得個睇字!

 

老公一早到左,我出左去同佢傾左一陣,佢又話都係陪產啦,其實都唔知佢驚唔驚,不過果一刻我都好想佢同我一齊入,所以都走去問姑娘得唔得,有心理準備唔得多,因為好似真係好遲,晏少少都做手術,無理由咁遲通知都話得嘅!姑娘嘅答案果然係話我哋遲決定,未必得,佢會同我mark低去,睇吓麻醉師同醫生點講喎!超失望!

 

夠鐘返房換手術袍,換左之後坐响床度都等左都幾耐,老公重叫我臨出黎打電話俾佢,但係我要執埋行季,熄埋機,唯有打俾佢話可能就得,叫佢stand by,佢話見到有人推張手術床過黎,問我會唔會係推俾我,我一路幻想我係會行過去或者坐輪椅過去,點知張床真係俾我架!八點四個字左右,上左床,醫護人員推我去手術室,出左門就見到老公企响度等緊我,我哋笑左一笑就分開左喇!我响床望住個天花,感覺俾人推過左一條幾長嘅走廊,一路推,我就越黎越驚,去到手術室,好光好光,頭頂見到好standard嘅手術燈,好多個圓形拼埋一齊嘅燈,周圍好多著哂袍帶哂帽同mask嘅人,呢個時候有姑娘走埋黎問我老公係咪想陪產,我話係,佢重問我點解咁遲先改變決定,我話老公驚,哈哈,真係唔好意思咁講佢,姑娘問咁佢今日唔驚呀,我答因為我而家重驚過佢!佢問左麻醉師同d唔知咩人,聽到佢哋話無所謂,但係都重要問埋開刀個醫生先喎!

 

喺呢段對話期間,其實大家都好似好忙,無停過手咁,不過我都睇唔到,只係知個麻醉師係咁拍我右手背搵血管,拍左好耐,之後就打針同插左d喉咁!都幾痛!我不嬲都唔太怕打針,唔知點解當佢係咁拍我隻右手嘅時候我已經驚到震哂!當打完針插完喉以為攪掂嘅時候,佢走左過黎我左手邊又搵過,我嘅感覺真係覺得自己實在太無助,等緊俾人劏咁,而且呢個時候我醒起麻醉果枝針係插入背脊嘅,即係話左右手果d針呀喉呀都未係最可怕嘅,不過我已經忍唔住喊左出黎,牙較都震埋!有人走埋黎問我係咪好驚,我梗係好驚啦,喊哂出黎,牙較都停唔到震,我諗呢一生人我最驚嘅就係呢一刻!有人幫我抺眼淚叫我放鬆,重話俾我知老公可以入黎陪我,不過要攪好哂麻醉嘅野先!聽到之後都有少少安心,不過都係好驚好驚!姑娘走埋黎叫我打側瞓再屈番對腳上個肚度,呢個動作就好似扮蝦米咁,幾難,因為我個肚頂住,小b投訴架,不過我知道呢個動作係俾麻醉師插麻醉嘅針喉,所以應該係人開刀都要咁嘅!不過至得人驚係當我做好呢個動作之後,個姑娘就keep住禁住我唔俾我郁,我開始又幻想等陣打背脊果陣會唔會超痛,痛到會彈開,所以有人要禁住我先?!麻醉師話我知而家會打枝麻醉針落背脊再插喉,我又諗之後插左喉平瞓番做手術咪好“銀”囉!諗起又驚過!跟住有枝針打入黎,我嘅本能反應係縮一縮,我都唔想,呢吓真係本能,我都控制唔到,個姑娘禁實我叫我唔好縮,我就放鬆番個背脊繼續俾佢打。如果唔係個姑娘禁實我,我諗我個蝦米動作已經散左,佢嘅作用原來係咁嘅!之後麻醉師話我會feel到下半身好痺,好快,我就開始覺得痺喇,呢d痺唔係平時嘅痺,係真係無哂感覺,feel唔到自己對腳!麻醉師隔左一陣就話要試吓d凍冰冰嘅野,我諗佢攞左一舊濕左嘅棉花放喺我面度,問我凍唔凍,我話凍,佢叫我認住呢個感覺係凍,之後佢將舊棉放响頸、胸、腰、腳,原來半身麻醉去到個胸都feel唔到凍,感覺好奇怪!

 

攪掂哂之後,我見到老公黎左,佢已經換好哂袍,我都無諗過佢都要換袍,不過都啱嘅,做手術喎,唔通重著住d便服咁攪笑咩!老公黎左同我傾偈,d人開始set好多布响我哋前面,應該係費時俾老公睇到嚇親!老公keep住同我講野,其實我都唔記得我哋講左d咩。無人同我哋講手術幾時開始,只係中間聽到有d好似吸塵機嘅聲,都無為意係咩事,突然間好似聽到有一聲好細聲嘅bb喊聲,我以為我幻聽,不過老公都聽到,我好驚訝原來手術開始左,我問老公係咪出左世喇,佢都唔sure,佢重伸左個頭去“莊”吓,跟住話係呀!話口未完,我哋就聽到小b大喊,好大聲,喊左幾吓,停左,又喊過,一次俾一次大聲,我哋笑佢“渣渣”,喊到咁大聲都有!隔左一陣,姑娘抱小b過黎俾我哋睇,問我係男定女,重話俾我知佢嘅出生時間同體重,有2865g,心裡盤算吓都有63,唔係好輕!睇完小b,佢就俾人抱開左,老公都要走喇!之後我都唔太記得係點,應該係d人執好野推左我去復甦區等啩!

 

响復甦區等左唔知幾耐,右腳開始有番感覺先,麻醉師話要等齊左右腳可以郁番先可以番病房。等左好耐,右腳嘅感覺越黎越有,用意志去郁都郁到同feel到,但係左腳就一d感覺都無,好得人驚!麻醉師check左我幾次可唔可以郁到左右腳,最後佢話我郁到左腳嘅時候,我好驚訝,因為我一dfeel唔到我郁到,而且其實我feel唔到佢嘅存在,我真係好質疑佢哋有無睇錯!麻醉師同我講老公响出面等緊我,我望吓個鐘,佢都等左我個幾鐘,一定好心急喇!

 

又係推過一條長走廊,出到門口,我就見到老公,佢重等緊我,我覺得好安心!老公幫我攞埋行李轉病房,因為唔係探病時間,姑娘限老公五分鐘就要走喇!

 

老公走左之後,時間係好混亂咁過,身上重插緊喉吊緊唔知咩野,只係知每隔一段時間姑娘就抱小b過黎叫我哺人奶,之後又瞓吓醒吓咁,不過隻左腳一直都無感覺!我嚐試用右腳踩吓左腳响邊,隻右腳雖然有感覺,但要隻腳伸過去再踩吓搵吓左腳,都係有d困難!加上隻左腳應該無感覺,踩左都feel唔到我諗!呢種感覺好差,好似無左隻腳咁!

沒有留言:

張貼留言