2013年4月24日 星期三

2013沖繩之旅 – Day 1

出發去沖繩了!


 



今次係十二點機,好似唔太早咁,但其實計番兩個鐘前要同機場,又要預去Traveler’s Lounge食野同行一陣,竟然最後都要七點幾起身!今次去Traveler’s Lounge,可能係最後一次了,因為個receptionist話三歲開始要收費喇!



 



食食吓野嘅時候,爹爹攞左張機票出黎睇,先至發現唔知點解一齊check in,但竟然安排我地一家三口坐唔同位置!其實之前爹爹發現唔知點解媽咪同Ambrose嘅位一早俾人劃死左,但爹爹就無!爹爹登機前兩日嘗試網上劃位,但唔知點解block左唔俾劃,但諗住一齊check
in
空姐會安排好坐位架麻!食完野急急又搵左airline
counter
問啦,點知果度d空姐又話佢地搞唔到,因為係出面嘅空姐整喎,又話我地隔離個位block左唔俾郁,應該係有人book左果個位,真係唔明,點解會俾人book左而我地又book唔到!個空姐仲話同左閘口同事講左盡量安排番我地一齊坐,但佢唔肯保證一定可以,只係不斷話同左同事講左,簡直係想耍我地走咁!我地真係好無奈,咩都攸唔到,但又好嬲囉!



 



去到閘口附近,竟然有個booth係俾人响果度畫畫油顏色,Ambrose見到當然唔會放過啦,即時入左去油顏色玩貼紙!畫好嘅畫仲可以貼出黎展覽,Ambrose不知幾開心!响Ambrose畫畫嘅時候,爹爹又去左閘口交涉,返來嘅答案,仍然係唔保證可以一齊坐,爹爹話佢去交涉時,又遇著另一家庭,同我地遭遇一樣!真係唔明,點解airline可以安排得咁差!!!



 



等了又等,臨上機一刻,終於有個空姐走黎同我地講,佢地settle到可以俾我地一齊坐,呢d其實真係好基本好簡單嘅要求,唔知點解好似變成皇恩浩蕩咁!



 



飛沖繩只係兩個鐘左右時間,所以上得機食得野,時間其實都好快過!沖繩機場極之細,幾乎一入入境大堂,就係行李帶咁濟,開嘅counter又唔多效率又慢,好似幾落後咁!本來我地早落機,前面仲有一個就到我地入境,呢個時候Ambrose又話急vivi ,叫佢忍一陣都唔得,結果,去完廁所出黎,好多人已經入哂黎,搞到我地等左三、四個字先至過到關!



 



BookHotel Bizfort,响正單軌列車隔離,機場搭過去只係幾個站,好方便!Ambrose見到司機位全玻璃,不知幾恨坐司機後面,點知個位俾人坐左,佢好傷心呢!



 



酒店房比想像中大,起碼唔係好似東京果d一行入房就係床,個廁所仲分開左坐廁同企浴,算係咁啦!床邊仲有空間開到喼,我地帶住Ambrose都唔覺太迫!



 



今日行程無咩特別,只係行吓國際通,同埋target左食海鮮餐!原本爹爹打算食龍蝦刺身,但媽咪考慮到Ambrose都想食,最終,龍蝦頭煲湯,龍蝦身bbq,但出黎效果就好一般,感覺上好浪費囉!夜光貝兩味,一味係刺身,一味係小炒,原本爹爹話聽人講一般好味,但媽咪又覺得幾好食喎!Ambrose直情係咁夾小少夜光貝,好欣賞咁!仲有椒盬大蝦,本來無咩expectation,價錢算幾抵食,但整落原來呢樣最好食,哈哈!去到沖繩當然要試吓苦瓜,叫左碟苦瓜炒蛋,勁削,唔似炒,似芍多d囉!唔好食!



 



食完飯,又行番國際通返酒店,其實都無咩行,果度間間店舖都係賣野食,仲要間間賣差不多一樣嘅野,就好似赤柱大街嘅感覺。本來未食飯前都想話行去三越,點知去到已經就關門,原來三越關七點半,使唔使咁早?!

 

 






沒有留言:

張貼留言