2013年4月27日 星期六

2013沖繩之旅 – Day 4



今日起身,無雨,真係好開心!今日行程係去The Busena Terrace外坐鯨魚外形嘅觀光船出海睇魚。原來有白色同黑色船,黑色當然突出d,靚d,不過我地咁啱輪到坐白色,好彩Ambrose無好失望!



 



沖繩嘅海水真係清得好緊要,船駛開一陣,其實已經開始見到好多唔同嘅魚,真係好靚!見有魚糧買,就買左一盒俾Ambrose餵魚。一打開個盒,就係一個好似雪糕三文治嘅物體,搖下入面好似有好多粒粒物體,於是叫Ambrose搣吓至掉落海餵食,但原來d魚根本都唔食,無論我地掉個外殼落去,定係入面嘅粒粒,d魚係掂都無掂就游左去,真係令人失望!



 



坐完船,再行左去海中展望塔睇魚,都幾得意,只要沿樓梯行落去,就已經係海入面喇,不過展望塔入面好細,人相對較多,都幾迫吓!



 



原本見到The Busena
Terrace
外嘅沙灘好靚,水好清,沙好幼,真係好想去玩沙,不過爹爹話已經schedule左下午至去另一沙灘玩沙,所以睇完魚後,直接出發去下一站 -琉球村!



 



一去到琉球村,又係搵野食時間,食食吓嘅時候,對出嘅台上竟然有表演,哈哈!日本嘅food court真係好正!食完野,入村!其實無咩好睇,有d似海洋公園集古村咁!有d屋入面其實有唔同workshop可以參加,不過要夾啱時間先有,而我地又唔多想太花時間去上workshop,加上湊住Ambroseworkshop都唔係個個啱佢,所以見無咩野做悶悶地,都係行左一圈,到此一遊就走左喇!



 



提早左走,出發去殘波岬海灘,Ambrose終於可以去玩沙喇!不過呢個海灘,好多細石,沙又好"吉"腳,感覺上無朝早响The Busena
Terrace
外嘅沙灘咁靚,真係有d後悔唔玩埋先,仲要走左去悶悶地嘅琉球村先至黎到呢個沙灘,唉!見有人踩水上單車,覺得都幾得意,於是我地又走去租黎踩。但爹爹就超緊張,踩出少少都話怕怕。踩緊水上單車嘅時候,Ambrose見有人玩水上電單車,好刺激好快!佢見到又話要玩,係咁lur爹爹俾佢玩,去到counter問,原來四歲就玩得,見佢幅相show出黎係個小朋友坐前面大人坐後面攬住玩,爹爹之前又响蘇梅玩過,覺得自己都應付到,同埋見Ambrose真係咁想試,終於都同意!原本以為1500 yen親子水上電單車,點知原來小朋友一個價錢,大人一個價錢,都幾貴吓!但已經答應左Ambrose,無得話唔玩啦!



 



比完錢行去海邊等上車,離遠已經見教練個樣好似唔知點咁,有d黑口黑面,但照計日本人好少會咁,媽咪不以為意!安排左Ambrose上車,正當爹爹想話上車時,教練叫佢行開,都幾愕然!原來教練唔俾爹爹同Ambrose一齊,佢要自己同Ambrose一齊,媽咪諗,可能教練見Ambrose細,所以都唔放心俾架電單車俾爹爹揸。好無奈地,Ambrose就咁就跟左教練出海。好彩見教練都揸得幾慢吓,唔似平時咁飛左出去!但,問題係,我地以為教練只係响近岸處載Ambrose行吓當玩左,點知佢越駛越出,出到好遠,差d影都無埋,擔心死我地!十分鐘後,佢地終於返黎!Ambrose無瞓晏覺明顯呆呆地!問佢好唔好玩?佢話好玩,玩唔玩多一次?佢話唔好,哈哈!事後,再問多Ambrose一次,驚唔驚快?佢竟然答唔驚,但佢就話驚d水彈到面同眼喎,真係俾佢笑死!



 



離開殘波岬沙灘,打算出發去美國村,上左車嘅Ambrose一陣間已經瞓著左!去到美國村,諗住抱佢落車,點知佢可能發緊夢俾我地整醒左,佢喊哂口話有好多沙好"吉"要撥走,但事實佢根本無沙,哈哈!好唔容易抱左佢落bb車,見佢咁攰就叫佢繼續瞓吓先,諗住佢落左車都唔會真係瞓架喇,點知唔使一分鐘佢就瞓左!最神奇嘅係,當我地推向個摩天輪嘅時候,佢竟然無啦啦又醒一醒,指住話見到摩天輪,叫我地去玩,之後又係唔使一分鐘,佢又暈左,嘩哈哈!



 



响美國村行左個幾鐘,Ambrose全程都無再醒,到我地再抱佢上車返酒店,佢竟然都無醒,呢場晏覺,佢足足瞓左四個幾鐘,真係好誇張!第一次瞓咁耐晏覺,想必呢幾日嘅行程,佢都好攰,再加上今日玩左水上電單車嘅刺激,可能佢要多d時間去平伏番!



 



泊番架車返酒店,再步行出國際通行街買手信,明天要回港了,真係好唔捨得呢!




沒有留言:

張貼留言