2013年4月28日 星期日

2013沖繩之旅 – Day 5



尋晚執行李時無意中睇吓果日去反斗城買野張單,無啦啦見到原來Crayola產品原來仲有八折,登時覺得好抵!本來之前都有諗過再去一次補購d小禮物俾Ambrose派俾同學仔做手信,不過要特登再去過只係為左買少少野又好似好無謂。尋晚見到Crayola產品有八折嘅時候,真係好想好想可以再去買過!結果,趁今朝十一點半要還車,我地又早左起身,有個小小嘅檔期,可以飛車過去作最後衝刺!估唔到嘅係,十點未夠去到,一心以為應該都開左門,點知原來未開,要十點至開門,仲要出面已經有好多人同我地一樣等緊,唔係遊客,係本地人,哈哈!一開門,我地就衝左入去,咁啱有Crayolapromotion counter,有好多mess free color wonder填色紙俾Ambrose消磨時間,真係太好,佢一共油左兩張,感覺賺左咁,哈哈!一邊箱Ambrose油顏色;另一邊箱,媽咪去左買小禮物俾Ambrose同學仔,再加購多一盒麵包超人嘅mess
free color wonder
,同埋兩盒細嘅公主俾兩個表姐,真係大滿足呀!爹爹原本想話買埋把戰隊槍同劍俾Ambrose,話香港未有嘅,媽咪無異議,點知無哂貨!



 



離開左反斗城,去左還車!值得一讚係租車公司職員見我地有兩大件行李,主動叫我地寄存行李,咁我地可以無咁辛苦,可以輕鬆少少去行Outlet Mall Ashibinaa!因為還車地點近機場,而還車後至上機中間有段時間無野做,所以爹爹當初scheduleOutlet,仲話諗住唔知點樣捱咁耐,因為佢覺得行Outlet都行唔到咁耐!但事實上,女人行街,點會嫌多架?!媽咪就覺得唔多夠時間行添呀,好趕!呢度真係好好,女人行街,小朋友會唔會悶?答案係唔會囉,因為成個Outlet都有好多小朋友玩樂設施,好似有跳彈床、划船、小火車等!媽咪去血拼,爹爹就同Ambrose去玩,哈哈!



 



怱怱行左幾間店之後,就要過返去攞行李搭shuttle bus過機場了!




沒有留言:

張貼留言