2013年10月13日 星期日

大坳門放風箏+與野豬BBQ (4y1m)

一早已安排了今日同爹爹嘅朋友們去大坳門放風箏加BBQAmbrose知道同行中有小朋友可以一齊玩,不知幾期待!

事前都有諗過重陽節會有好多人去BBQ,只係大家都好天真咁去諗,咁唔就腳,應該唔會太嚴重吧!點知,未入停車場已經大排長龍,沿路已見好多人落車行入去,又或者有d車已經忍唔住掉頭走!因為已經瞓左晏覺,Ambrose上車唔需要再瞓,所以行車期間佢已經不斷問點解咁耐。到架車排隊入停車場,停哂响路上郁都唔郁,佢嘅耐性幾乎到極限!於是,媽咪落車探路,原來距離停車場都唔算遠,而停車場入去風箏場亦唔係太遠,媽咪都尚算認得路,於是,決定同Ambrose落車去玩住先,爹爹就要繼續排隊泊車了!

好彩嘅係,已經有朋友早左入黎霸左爐,可以安心直接去放風箏。不過由於個個男人都正在車上等泊車,友人要霸住個爐唔行得開,於是媽咪同另一女友人帶住三個小朋友去風箏場睇人放風箏!睇左一陣,Ambrose已經狂問點解我地唔放風箏!兩個女人睇三個小朋友加架bb車,再要放埋風箏,好似有點兒狼狽,媽咪唯有話自己唔識整個風箏,都係等爹爹黎埋先玩啦!
 
睇呀睇,睇呀睇,兩個較大嘅小朋友無野玩,竟然走去玩執石頭,咁又難怪佢地嘅,唔係真係企响度做咩丫?!哈哈!睇左十分鐘,媽咪自己都覺得幾悶,見班男人好大可能有排都未泊到車,已經係五點幾嘅時間,再唔放風箏,天黑都唔使放!於是,硬著頭皮拆開左隻風箏,綁好,之後就同朋友一齊狼狽地放著!本來都唔預會成功,但大坳門即係大坳門,幾乎都唔使咩技巧,chokchok吓隻風箏就飛起左喇!不過由於買風箏時包嘅係線排而唔係線碌,線長度唔係太夠放到好高,而且收放亦無咁自如,所以隻風箏只係响天空中低飛,無咁stable,結果係會耐唔時跌番落黎再起過。其實都ok嘅,放風箏其實最好玩就係開始嘅時候,放定左响好高空好stable嘅話反而又好似無咩野好玩咁!
 
玩到差不多太陽開始下山,班男人至泊好車上來一齊放風箏。友人買左一叠幾十隻連住嘅風箏放,由於好多隻連住,d線好易打結,現場又好多風箏,所以放呢叠風箏要動用成班人一齊去放,過程又好笑又好玩!結果,叠風箏未能成功全部起飛,有部分更因為與附近嘅亭角纏埋一齊而要捨棄,最終,全盛時期係同時有二十幾隻起飛,哈哈!
 
放完風箏就去返BBQ!之前都有問及友人現場環境係點,大家估計應該有微弱嘅街燈。為安全計,大家都各自帶了小燈,以備不時之需!點知,去到至發現,原來係一盞街燈都無!天黑了,真係可以伸手不見五指!真係大件事!帶來嘅燈只係作有限範圍嘅照明,都好過無啦!
 
未天黑前,隔離爐嘅人已經同我地講,話我地個爐嘅上一手話曾見到爐隔離草叢有野豬行過,建議我地食物唔好擺近草叢果邊張檯。雖然已將食物擺離草叢,但由於知道有野豬,媽咪真係有點坐立不安,尤其是加上現場真的好黑好黑,黑到要見到人樣都要响兩、三尺範圍,真係一d安全感都無!
 
由於實在太黑,真係擔心班小朋友好易走失,好彩爹爹咁啱帶左個大帳幕去,夠哂班小朋友入去玩,再將個大帳幕放响兩張檯中間,叫埋佢地唔可以離開帳幕以後嘅範圍,仲要搵個人全情望實班小朋友,至可以安心!
 
大坳門係個好大風嘅地方,一路燒野食,一路都好大風,不時都聽到d樹枝嘅聲音,大家都不以為意。但媽咪心底入面,不時都好驚真係有野豬出現,所有嘅奇怪聲音,都令媽咪好緊張!燒左一段長時間都唔覺有太大問題,但突然就聽到有d樹枝被踩到”quak quak”聲,再抬頭望向草叢,就見有野豬行左出黎,响個垃圾桶後面摷野食,之後,仲見到佢身後有好幾隻小野豬,真係好嚇人呢!
 
野豬嘅出現,令到大家都好緊張,應該係話令到各女士們同小朋友們都好緊張,男士們似乎覺得無咩值得驚,甚至乎更認為我地唔搞佢佢都唔搞我地,分分鐘佢仲驚過我地喎!佢都係出黎搵食啫,而且係我地去左佢嘅地方騷擾左佢地就真!媽咪認為雖然係好有道理,但始終天又咁黑,成班小朋友又响度,亦唔知究竟仲有幾多隻野豬响附近,都有一定程度嘅危險,驚都好正常啫!
 
與野豬一齊BBQ左一陣,佢地就走左,總算可以放鬆一下心情!當我地發現開始越來越黑嘅時候,突然驚覺,原來附近嘅人已經走哂,得番我地個爐,而且兩個爐中,較接近有野豬果個開始火勢漸弱,暗淡下來!赫見野豬又出現,今次仲見到兩隻大野豬添!唯有叫朋友一直戴住頭燈望住野豬嘅動態,一路將個就熄嘅爐又透番起大火!不過媽咪已經開始按耐不住心底嘅驚怕,周圍都好大風,又黑,講真,暫時就只係望住前面果兩隻豬,其實周圍都好似有少少光點(唔知係咪野豬眼睛嘅反光)又有少少聲咁,唔知其實會唔會四圍都有野豬包圍我地,而我地其實只係太黑睇唔到!諗到呢度已經唔想再坐落去!
 
不斷催促各人,快d燒埋海鮮類食物就算,快d執埋d野走人!
 
下次都唔好預我夜晚去郊野公園BBQ!!!
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言