2013年10月11日 星期五

再試Lego Mosaic (4y1m)


以為AmbroseLego Mosaic三分鐘熱度,砌完上次間屋,都應該以後唔再拆,掛在房內。點知,今晚佢突然話要再玩,當媽咪話底板得一塊,要拆左間屋至有得再砌過,佢又好順攤肯拆喎,真係神奇呀!
 
今次佢揀左砌恐龍,條脷係平時Legod旗,都幾得意!哈哈!

5 則留言:

  1. 下次經過店舖可唔可以幫我睇下仲有無貨, 呢款6162 或者 6163 我都想買.
    如果有貨, 請告知地址, 我入去買. thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可唔可以俾個店名或地址我? 我會自己去check, thanks.

      刪除
    2. Sorry .....換左blogspot唔太熟點睇留言,又無alert.....剛見到你個留言.....
      我無詳細地址呀....間shop係响屯門的新屯門中心....應該係二樓的文具店...成個場唔大得一間文具店的....不過上星期五剛去湊放學經過...都無mosaic呀.......

      刪除
    3. 多謝你的回覆. 咁我唔洗去睇了.

      刪除