2012年4月19日 星期四

高雄墾丁之旅2012@Day 1

今日搭香港航空十二點十分嘅機去高雄,為左去機場嘅Traveler’s Lounge食免費早餐Buffet,又因為一行八人有大有細,所以雖然係中午先起飛,我地八點半就已經出發喇!


 


去到機場放下行李,真係好慶幸响網上攪左登機嘅野,咁就可以唔使排隊就寄到行李,好快!如果唔係就要排隔離果條蛇餅,都唔知要花上幾多時間喇!火速去左最近閘口嘅Traveler’s Lounge,搵吓位,食吓野,攪埋d小朋友食野,好快又話十一點幾喇!本來重諗住早d入黎食早餐同埋行街(因為爹爹在機場禁區買野部份有折),但原來食完早餐,一行八人拖拖拉拉之下,只係夠時間行左Coach就要去閘口喇!


 


去到513閘口,原來再要搭巴士先可以登機。由於天氣開始轉差,出面落雨,空姐派定即棄雨褸俾大家,爹爹覺得奇怪,上巴士應該唔會淋到,照計落巴士直接登機係無機會濕嘅,點解會派雨褸呢?等左一陣,夠鐘上巴士,原本以為Ambrose會好開心,不過似乎佢太過期待上飛機,等了又等,佢一見到又係上巴士,都有嘈住要搭飛機!巴士响停機坪度穿梭,直至見到有一架香港航空嘅飛機就停低左。原來今次登機唔同平時有條橋直接行入機倉,而係就咁有條樓梯行上去,爹爹話怪唔知得要派雨褸啦!媽咪覺得咁上飛機都幾得意,但原來爹爹話無錢嘅航空公司先會要客咁上飛機,佢之前check過應該唔係咁上喎!是但啦,咁咪重好,俾Ambrose見住架飛機上喎,國家領導人都係咁上落飛機之麻!


 


由於d人一窩蜂咁落車,我地一行八人都係留後慢慢至行,不過,突然間見到d人又响架飛機行番落黎,經過一輪擾攘之後,先至知道巴士司機車左我地去錯飛機,咁都有?!check左一輪,終於再開番車,去番我地真係要上嘅機度,爹爹媽咪都重講緊點解會車錯飛機,唔知d行李會唔會攪錯寄錯呢?


 


正式上機時天氣已經轉壞喇,又大風又落雨,雖然有派雨褸,但見只係幾步樓梯,都係費時又開又著喇,手抱Ambrose就咁上機就算!


 


原本去高雄嘅航程一個鐘都唔洗,但一上機settle down之後,機司宣佈控制塔話天氣差,所以會有起碼半個鐘嘅延誤,真係晴天霹靂!之前又唔延誤,上哂機扣好哂seat belt至話延誤,重要半個鐘咁多,真係唔知d細路會唔會發哂顛架麻!


 


講番呢架飛機,媽咪之前重諗住平機票嘅航空公司都無咩特別,點知上到飛機,又覺得佢嘅位都好濶落好舒服,比起之前搭國泰機好好多喎,而且位與位之間嘅手柄可以提起,對於湊小朋友真係方便好多,抵讚!之前老公book另一班機機位full左,所以book左呢班遲二十分鐘嘅,似乎都唔係壞事,因為成架機都係得三四十人坐,無咩人,我地八個人坐左三行三人位都無問題!


 


好好彩,講完delay都唔夠十分鐘,無啦啦又話可以起飛喇,實在太好!好快,真係好快,架飛機就開始滑行,之後,極快地,架飛機已經起飛左!唔知點解,媽咪硬係覺得點解平時要滑行咁耐至飛,今次真係極快,行左一陣就已經飛起左,好似好得人驚咁!不過呢d都未算,架機起飛左之後,成架機都係成斜上狀態咁飛左好耐,同埋平時就算有少少拋,都係幾下,好快就過去,又或者好輕微咁時而拋上拋落,今次好唔同,架機斜上之餘,重要時不時上下拋動,唔係輕微,係好大力,大力到媽咪都要用雙腳去踩住前座椅腳黎定住自己!開始幾下唔算大力拋動,Ambrose都已經驚驚地,後來有幾下好大力,拋到媽咪覺得好似坐緊海盜船咁有離心,Ambrose已經大叫好驚喇!最慘係起飛未可以解seat belt,坐位間嘅手柄唔可以提起住,攪到爹爹唔可以攬實Ambrose安撫佢。曾經有一刻,媽咪真係嚇到諗緊會唔會真係出事架,如果有下次都係唔好貪平坐平機喇!


 


過左起碼十五分鐘以上,終於有signal可以解除seat belt,望出機外,飛機已經穿過雲層,去左雲頂,天氣比起起飛時差好遠!由於成程機一個鐘都唔洗,重要seat belt未除得,d空姐唔可以派餐,所以一除得seat belt之後,d空姐好火速咁開始派野食野飲。不過一路派,盞seat belt燈一路都著,即係話又有氣流,大家都唔俾亂郁,空姐做野就無計啦,但乘客唔可以去廁所要留响位囉!好彩一個鐘啫,如果係長途而又成日都唔郁得就慘喇!要讚嘅係,雖然呢間係平價機票嘅航空公司,空姐個個都好有禮貌,經歷左十五至二十分鐘嘅戰鬥機模式飛行後,佢地都好有心咁過黎問候我地,安撫我地!見到d小朋友坐响度瞓著左,又主動去攞枕頭同被俾我地,好細心!據空姐所講,之前嘅大力搖晃,完全真係因為天氣好差,聽到之後,又對呢間航空公司有番d信心啦!


 


去到高雄機場,天氣好好,風和日麗!唔知點解成個機場無咩人,靜英英咁!原本約左包車公司有專車接我地去高雄85大樓,點知出到黎都無人黎接我地機。行前行後都唔覺有人似係黎接我地,照計佢地都應該知班機delay左架啦,唔通知道左之後等唔到又走左?咁點好呢?最原本個plan都係分兩批人去打的架喇,而家無車,咁似乎真係要分車打的啦!即刻去兌錢,諗諗吓又驚人地真係唔知係咪等我地,都係打個電話去問聲啦,點知一打去個司機話佢已經企左响我地後面,早唔出黎,累我地浪費左十蚊啦!


 


平時Ambrose成日提住福仕嘅車,今日黎接我地架車係福仕,不過係幾舊嘅九人車,舊就舊少少,不過好鬆動,坐咁多人同擺哂d行李都唔迫!Ambrose就唔多鍾意架車,係咁話唔搭呢架車,笑死人!


 


因為book民宿時已經幾full,最終雖然book到兩間房,但就唔同層數,為左唔好浪費時間响房度,我地將所有行李推左去一間房擺低,稍為執左隨身個袋d野就又出發去街喇!因為始終都成八個人,驚分車去目的地會走散左,所以同之前個司機傾好左價錢,包埋架車車我地去龍虎塔,再去新堀江!以防萬一,叫埋司機車我地去“台灣大哥大”出兩張電話咭先!


 


因為出黎時太趕,完全唔記得左攞相機,所以呢日嘅相都要痴姑丈相機影喇!龍虎塔其實無咩野行,最主要都係龍口入虎口出,保平安喎,因為無人會虎口入架,哈哈!黎到唔上塔好似又講唔過去咁,嫲嫲唔多行得,唯有搵左張椅佢坐等我地上塔睇吓風景先!一上就成五六層樓梯係咁轉住上,都幾辛苦架!上到去之後,地方好細,圍欄又矮,怕d小朋友唔覺意碌落樓梯又或擒圍欄,都係快快走人,影完相即走喇!


 


再行埋隔離個觀音像,都差唔多行左一個鐘,熱到死,都係去新堀江啦!


 


去到新堀江,其實都幾似旺角咁,好多舖仔街邊檔,不過一行八人,又大又細,想行都好似唔知點行好!另外,因為只帶左一架bb車,架bb車算大同穩,拆左個太陽檔放平之後都可坐兩個小朋友,但我地有三個!呢個時間,三個小朋友都攰,係咁嘈住要坐車,個個都無咩晏到覺,自不然又扭計又嘈交,沒完沒了!重邊有心機行丫!


 


之後二表姐話要去廁所,附近真係唔知有邊度可以去,唯有過對面嘅麥當奴,去埋廁所大家都抖吓再作打算!擺低左嫲嫲、bb車同行李响麥當奴,幾個人响附近行吓,算係輕鬆左少少!呢日响高雄應該係唯一一日可以shopping買野,所以媽咪一見到有野啱即買,因為無得再返黎架麻!响新堀江買左對390台幣嘅閃石涼鞋同四件打底背心!d背心真係超正,件件都有珠或石或lace,質地超得,媽咪去旅行前响香港買左一件類似都要港幣$130,呢幾件重靚過媽咪買果件,都係540台幣,圍起只係港幣$148咋!


 


見個個都好似塌哂皮咁,本來schedule左去六合夜市,爹爹話都係响呢度搵間餐廳食左就算!不過拖拖拉拉之下,嫲嫲又話照去啦,佢ok喎,咁就時打的去左!不過八個人去食野,真係好煩,尤其是有小朋友,我地只係去左一檔食炸魚湯,重諗住慢慢掃街,點知唔係唔啱小朋友食就係唔啱嫲嫲食,一係就好多人無咁多位俾你坐,總之再行再睇都好似好難搵到野食咁,重開始越黎越多人,唉!細路其實都肚餓,真係要速戰速決,所以最後大家分頭去買野食,全部攞走,之後打的返民宿開餐!响六合夜市期間,媽咪趁大家重食緊炸魚湯同水果時,走左入屈記睇野,好好彩重買左枝特價嘅kids sun play,香港mannings賣七八十蚊一枝,呢度只係159台幣,圍起只係港幣$44左右,超抵!


 


返到民宿食野,真係好可惜,d野食麻麻地,蚵仔煎好似好濕好水咁,嫲嫲話唔好食,都無人敢食喇!本來有買三枝栗米,點知買左燒果隻唔係水煮,d栗米乾哂好難食,細路仔都唔食俾番大人,有d食物一係辣一係太多味精好咸,魷魚又太“un”咬唔開,最後唯有開左自己帶去嘅迷你杯麵俾小朋友同嫲嫲食!


 


攪掂d小朋友食完餐晚飯,沖好涼,又聚埋一間房玩喇!Ambrose攞住個風筒係咁話係佢枝槍周圍“bom”人,笑鬼死!想話食完野即碌出去行sogo又或者康是美同誠品,好可惜settle左之後都成九點幾,sogo同誠品十點都關門啦,碌出去都話近唔近,話遠唔遠,出到去可能都關門行唔到喇!好失望,唯有落樓下七仔行吓買吓野食野飲啦!


 


今晚d細路又攰又夜左瞓,為左d平定Ambrose瞓覺,媽咪最後沖完涼都要摸黑上床營造瞓覺氣氛,咩都唔整得,好彩第二朝早包早餐,所以決定唔燉粥喇,再講,今次爹爹都無自告奮勇話起身燉粥,咁就算啦,睇吓街有咩食囉!


高雄85大樓民宿

呀仔好浮誇

513閘口外合照

偷偷影相

上機嘅天氣好差

又平又靚嘅涼鞋

好抵嘅sun play

1 則留言:

  1. 我上次去台灣..回程時又係遇到氣流...
    唉~嚇鬼死我...
    成班朋友去..揀左華航...
    仲記得個機師講講下..唔知自己講乜... 不停係咁.." ai ai ....ai 左耐...."
    [版主回覆04/30/2012 16:41:20]個機司直頭响頭十五分鐘咁顛簸嘅時候無同我地講過野....好驚嚇......

    回覆刪除