2012年4月2日 星期一

黑糖薑母茶

食蕃薯糖水唔鍾意食蕃薯只飲糖水,唔知有無人係咁,我就超鍾意,哈哈!薑茶,我不嬲都鍾意飲,不過要自己整,好難喇,所以無整過!曾經買過現成d即沖薑茶粉,不過沖出黎嘅味道,完全唔係果回事囉!成包野飲得果一次就擺响度!最近無意中見到原來台灣有出薑茶磚,一磚可以沖開一大杯黎飲,重有堅嘅薑皮薑肉架喎,網上comment好多人都話好正,好夠薑味!原本薑茶應該冬天好凍飲就至正,而家都就黎夏天,都無咩理由飲薑茶咁,不過除左夠薑味吸引我之外,呢隻黑糖薑母茶原來對手腳冰冷同月事期不適都有幫助,夏天無件外套响身邊都唔得嘅我見到當然蠢蠢欲動啦!check過要响台北買,月中會去墾丁停留一日高雄都應該買唔到架喇,行過大型超市都唔見有得賣,所以膽粗粗網上同人買左一包返黎試囉!


 


今晚即開左一磚黎試,包裝話用熱水沖泡或煲開都得,我梗係用熱水沖啦,方便丫麻!不過我見舊磚都幾大舊又硬掘掘咁款,怕佢唔易溶,所以搵左隻暖杯沖熱水焗一陣,一陣之後打開,成舊磚溶哂,超方便喎!聞落已經好有薑味,即刻飲一啖,yeah!就係呢隻味喇,I like it!好好味呀!好有薑味,夠辣呀!可能我不嬲都唔鍾意甜野,隻薑茶我跟指示用左500ml水開,我覺得都係甜左少少,下次可以開多少少水,又或者試吓將一舊茶磚分一半再酌量沖水,日頭飲左去,好過夜晚食完飯臨瞓至黎飲咁多水丫麻!



1 則留言:

  1. 請問從哪裏網上訂購呢?上次我去宜蘭買過,阿媽超鈡意!可否email訂購方法嗎?謝謝你!
    bochu1314@yahoo.com.hk

    回覆刪除