2012年4月6日 星期五

Thomas Show

晨早就諗住同Ambrose去睇Thomas Show,好可惜,等到朋友覆實一齊去,再走去買飛時至發覺平飛已經賣得九九十十!原本一直同AmbroseShow都係兩母子加Ellen母子組合出動,今次因為無飛嘅關係,飛甩左Ellen母子之餘,重要得兩張最後一行嘅飛,真係經典!其實都有諗過退而求其次買貴一級嘅飛,不過以之前嘅經驗,Ambrose心情飄忽,唔知佢係咪真係肯入場坐定睇,所以唔敢搏買貴飛,等Ambrose再大d識多d時至買啦!


 


今次因為媽咪想行Mega Box,所以入場同AmbroseThomas Show嘅任務落左响爹爹身上,哈哈!反正次次都係媽咪同Ambrose入場架啦,今次咪當俾爹爹見識吓囉!


 


不過媽咪就大意左少少,成日以為個Show只係一個鐘頭鬆d,結果誤導左爹爹,佢地成兩個鐘至出到黎!第一時間問爹爹好唔好睇,佢話悶到爆喎!佢話有好多公仔人物走出黎都唔知係咩黎架喎,到Thomas出場嘅時候已經係節目尾聲,真係等到望穿秋水。細問Ambrose嘅反應,爹爹話Ambroseok,有dAmbrose識唱都會跟住唱,都幾enjoy嘅!不過最好笑都係Ambrose問爹爹點解Fireman Sam做消防員但又响度跳舞喎,哈哈哈!爹爹話坐位都尚算ok,因為係balcony,睇大公仔都睇得幾清楚,但如果係真人扮嘅公仔就睇唔到面部表情喎,所以爹爹話反正都只會買兩張飛入場,下次都係買貴少少去睇喎!


4 則留言:

  1. 我都帶仔仔睇左~感覺真係麻麻地...
    我仔由入場問到thomas 正式出場~haha
    我仔都係為左睇thomas~
    [版主回覆04/12/2012 14:13:45]其實我都係因為thomas先至買飛去睇架咋...估唔到thomas咁遲至出場,,,同埋爹爹話thomas出場又賣左一陣關子至出喎....好似响度dum時間...等到頸都長先至出一陣......

    回覆刪除
  2. 我都係因為thomas 先買架咋~~hahaa
    總之成個show..冇我想像中咁精彩la~
    反而上次去演藝學院睇英文話劇~
    阿仔仲開心~~~
    [版主回覆04/12/2012 15:01:47]hehe....咁你係買$100定貴飛先?$100我至覺得無咁蝕囉...keke...
    英文話劇?係咩黎架?啱佢地咁細睇?响邊度可以睇到呢d資料架?

    回覆刪除
  3. 我買300個隻囉~小小貴la~hahaa
    其實佢係將d 英文故事..搬上舞台上~
    用話劇做返出來~
    佢其實話3歲以上先得~
    不過我仔坐得定~
    同埋我地帶過佢去戲院睇戲~佢可以坐定定~睇晒
    所以佢未夠3歲我地都照去~
    啱唔啱佢地睇? 我覺得ok 架~ 因為可能d 故事我有講過~
    所以去到~我仔更加開心~全情投入~

    你可以係快達票都search下~我見我老公都係咁搵返來~
    [版主回覆04/12/2012 16:50:06]嘩....$300...我唔捨得等個仔大d識多d先至買貴....hehe....
    話劇做幾耐架?
    其實我都有諗過同ambrose去睇胡桃夾子果d架..不過又係話三歲先得...我驚唔俾入..所以無買過....原來都可以..咁下次我有啱都可以試吓喎.....
    by the way...你上次訂animal baby果邊有無覆你呀?

    回覆刪除
  4. 哇~你間學校好勁喎~咁快就認字喇~~
    來緊我仔讀梁李秀如..聽聞k1都係線條練習架咋~~
    果然新一代真係深好多呀~~
    唔怪得你個間幼稚園 d 小朋友都會考保圓個間直資啦~~

    認字個d 要慢慢來..可能佢識但唔講啫~又唔駛太擔心ge~
    有陣你貼出來..得閒同佢讀下玩下~

    hahaha...好攪笑..成日講戒片書..ambrose可能諗..我都係自己揀返喇..haha好可愛~
    你試下係個痰罐底度貼張貼紙..例如..nemo..或者佢鐘意ge公仔..
    好核突咁講 : nemo想睇你疴poo poo呀...如果佢真係疴到~你就話nemo好開心呀..
    我個陣都係咁..唔係一次得...要做多幾次...個陣我仔會講..." nemo好鐘意我d屎呀"
    haha...雖然好核突...但佢肯疴就算la~haha
    [版主回覆04/13/2012 15:37:06]佢地有教認英文字母,數字同少少中文簡單嘅字...不過ambrose未返學時都認得d英文字母,到而家感覺都係咁上下,唔好話中文字,數字佢都係估估吓....做功課佢都勉強識數..不過數完問佢邊個數字係佢就亂指囉......
    哈哈....herman好攪笑呀.....

    回覆刪除