2012年4月20日 星期五

高雄墾丁之旅2012@Day 2

唔記得左講85大樓民宿添!其實幢大樓都幾攪笑,一邊係寫字樓,另一邊係住人!樓下大堂要匙拍入,保安都ok,每層都再要用門匙拍入,如果唔係住果層拍匙係入唔到嘅,所以今次我地分左兩層住,幾麻煩吓!因為check in時太趕,本來我地係住綿羊房,但最後就俾表姐住左!另一間時尚少少,有公主同心心公仔嘅,係就係大間d,不過媽咪都係鍾意綿羊房多d囉!不過其實間房幾大,個窗又大又望得遠,好舒服!五百幾蚊一晚重包埋早餐,真係超值!


 


今日day 2嫲嫲睇錯時間,明明只係六點幾佢以為八點幾,叫醒哂我地先知原來好早,大家齊齊再瞓番!不過六點幾嘅高雄都已經好鬼光,唔似六點幾咁早!八點鬆d起身梳洗換衫去食早餐,Ambrose好乖,之前同佢講左去旅行唔用奶樽開奶飲,就咁飲紙包奶,佢又真係無扭要沖奶飲喎,所以媽咪就咁開包保利牛奶俾佢飲,之後就落去食早餐喇!


 


包車去墾丁約左十點鐘,實際攪得呢樣果樣出發時已經係十點三、四個字喇!車程要兩個鐘,Ambrose之前又係成日講住唔要坐綠色架福仕,但唔要唔要都係要坐架啦!


 


十二點幾去到墾丁牧場旅棧check in,不過未執好房,所以我地放低行李就行出大街搵野食。中午嘅大街唔係幾熱鬧,無咩特別,好多都唔知有無開門,因為間間都唔開燈,好奇怪!同埋成條街間間舖都係賣泳衣、拖鞋之類嘅野,媽咪心諗,又話好熱鬧好多野行嘅?!


 


食完野返民宿攞房,一間三人房主題係龜龜,另一間四人房主題係牛牛,兩間打對面,兩度門只不過係幾尺之遙,好方便!原本plan左去到墾丁自己一家三口瞓龜龜房,姑仔一家同嫲嫲住牛牛房,點知個大表姐一去到就走勻哂兩間房睇,睇完就話要住龜龜房,死都唔肯住牛牛房!今次真係激死媽咪,因為一早已經plan好左架麻,有咩理由俾個小朋友咁樣揀架,咁霸道!原本媽咪諗住算啦,住四人房重大d,其實主題係咩都無所謂,不過回頭一諗,我地一家三口住左四人房,人地一家四口重要加埋嫲嫲就住三人房,好似講唔過去喎,咁咪即係又要我地同嫲嫲一齊同一間房囉,咁梗係唔得啦!爹爹已經好醒目咁走去勸表姐同姑姐話佢地唔夠位瞓,又迫,點知表姐死都唔肯,姑姐又話唔緊要!咩唔緊要呀,你唔怕迫係你嘅事,咁無理由又係我地同嫲嫲一間房架麻!嬲到媽咪死死吓!撇除同唔同嫲嫲一齊瞓呢個問題唔講,媽咪真係唔明點解可以縱容一個小朋友咁霸道,點解佢一句要就要遷就佢呢?Ambrose都好鍾意呢間房架喎,而且一早已經講左龜龜房係我地架啦!結果媽咪同爹爹講好唔開心啦,平日已經同嫲嫲住架喇,去旅行都已經一齊去,而家重又要同一間房,重要個理由只不過係個小朋友霸左,唔係其他d咩實際更有說服力嘅理由喎,唔嬲就假啦!


 


最後,爹爹同姑丈傾過,答應左第二日大家對掉間房,但呢個方法,其實都平息唔到媽咪嘅怒火同失望!大佬,掉房咪又係搵著媽咪黎攪,d野又唔可以太放肆咁攞哂出黎,又要執多一次個喼,咁麻煩!重有就係d被舖,suppose人地都唔會同你換過架麻!


 


嬲嬲地,媽咪自己關埋房門執野,爹爹就同姑丈出去攞車(租左架Wish响墾丁自駕),謝絕任何人再入黎刺激媽咪!媽咪思前想後,又覺得自己好似好小氣咁,但呢啖氣又真係好難下,係人都知媽咪嬲架喇,咁點丫,算,知咪知囉,媽咪都費時扮開心呀!


 


爹爹攞左車返黎,大家又再出發周圍遊覽喇!不過爹爹同媽咪講,原來頭先攞車佢都有揸過,但因為呢度係左軑車嘅關係,佢唔慣,差d撞左人架車,所以佢都係俾姑丈揸喎!真係好危險呀!


 


第一站係去墾丁牧場,不過人影都唔多個,入到去只係見到草地,咩動物都唔見,有d懷疑呢度係咪真係牧場,兜左個圈,見真係無人又無動物,都係唔好浪費時間喇,即走!


 


第二站船石,好彩唔太多人,影相都幾靚!Ambrose又好鍾意行果d石,係咁拖住媽咪越行越遠,要爹爹追出黎叫返我地走人!


 


第三站係鵝巒鼻公園,估唔到咁嘅公園都要收入場費!個公園有好大嘅草地,好靚,不過好痕囉,有野咬!上左去睇埋個燈塔,本來想話食少少野至走,不過真係好多野“嬲”住好痕咁,唔可以停留喇,到此一遊就算,走人!


 


本來第四站係去最南點,都已經泊埋車架喇,但泊好車先知要行入去最南點要行800,行入去再行出黎即係要1600嫲嫲唔行,但同小朋友咁行入去加埋就唔止1600米 架喇!但都決定行啦,一場黎到!點知落車時有幾個大陸人走埋黎問我地架車,我地已經講左架車係租返黎,佢地都一味係咁問d性能,我地唔理佢地諗住開始行架喇,點知佢地又唔走,一直都蹲响我地架車車頭附近,攪到嫲嫲叫住我地唔好走左留低佢一個人!但問題嫲嫲一定行唔到,班男人唔走我地又唔可以行開,咁點呢?响車外行黎行去又等吓d小朋友去廁所,班男人一直都蹲响度無走過!車外又勁多蚊,原來廁所多蚊到根本去唔到,結果,就係因為果幾個大陸男人同埋果d揮之不去嘅蚊,我地都係放棄無去到最南點喇!


 


再之後就去左龍磐風景區,都係睇吓d風景,海同石。中途見到有d牛定羊嘅動物,又停左車去睇吓!見公路無車行,又响公路中間影吓相,都幾得意嘅!


 


睇完龍磐風景區,其實太陽已經開始落山,但都重好光!嫲嫲可能太攰,又話太陽落山,公路又無街燈,怕再揸車入得去黎出返黎會太黑。但以我地嘅判斷,應該唔會黑得咁快,所以唔理佢唔太高興喇,一場黎到,一定要去埋風吹沙!其實風吹沙真係好似佢個名咁囉,風吹到變左沙,成個崖壁都係沙,d沙重吹埋落條公路上面。姑丈同爹爹落車視察環境,返黎之後就話唔適合同小朋友去睇,決定走喎,咁媽咪無理由過門不入架麻,所以落車去睇!呢度真係一個懸崖黎架,同之前响龍磐區果d比,呢度真係危險少少,行出一步都會跌落去,不過景色真係好浩瀚同震撼,好彩堅持落車睇咋!


 


風吹沙之後,都差唔多要食飯喇,去左熊家萬巒豬腳度食,但似乎名過其實,d豬腳無咩特別,爹爹好失望!


 


食完野,係時候打道回府。途經一間叫“全家福”嘅鞋店,望入去好似都老老土土咁,但因為嫲嫲對拖鞋爛左,所以都停低車入去睇吓有無野啱啦!點知間野除左大人鞋重有小朋友鞋,幾個小朋友入到去就係咁搗亂,精神哂!佢地又攞呢對又攞果對黎試,又叫又笑又跳又跑,好鬼嘈!情況就好似我地响香港行行吓街撞正班自由行黎掃貨,大聲夾無準,乞鬼人憎咁,我地就好似果d自由行喇,超樣衰!兩個表姐都買到公主閃光鞋,姑姐姑丈都有揀到鞋,媽咪就無野啱,只係買襪。本來幫Ambrose試左對Birkenstock款式嘅Mickey涼鞋,但最細都17,好大對呀,唔要啦!但諗黎諗去,390台幣好抵丫,又係媽咪鍾意嘅Birkenstock款,又有Ambrose鍾意嘅Mickey,算啦,買定出年啦!連嫲嫲都買到件風褸,哈哈!响呢間“全家福”擾攘左成個鐘都有,買完野,真係要返民宿喇!


 


Ambrose沖左涼,留低佢同表姐俾嫲嫲睇住,四個大人就出左去行墾丁大街!原來夜晚嘅墾丁大街真係好熱鬧,好多野食!不過媽咪對食就無咩心架喇,成日就想睇吓有咩野行有咩野買,好希望呢度有康是美,無都希望有間屈記,可以買吓護膚品丫!好彩,真係有間屈記,但媽咪諗住咁近就唔行住,行哂成條街先,就算day 3再去睇都唔遲。點知個姑丈真係一心出黎搵食,檔檔都停低買野食,悶死媽咪!大家target唔同,其實可以分開行囉!Anyway,一齊黎旅行,媽咪唔出聲,由佢啦,要補行都可以明天行嘅!反正都係得果一條大街咁多!


 


應承左兩個鐘內一定返去,都要守承諾嘅,始終睇住三個小朋友都好辛苦架喇,又行左成日!返到民宿,敲左門無人開門,重以為幾隻小魔怪同嫲嫲都瞓哂啦,點知過左一陣門打開左,幾個小朋友响哂被窩度眼碌碌望住我地,哈哈哈!


 


又係要整Ambrose瞓,又係沖埋涼摸黑上床,咩都唔執唔整就瞓左喇!


 


呀!同埋好想話,奇摩天氣真係信唔過,之前睇左高雄同墾丁,都係有雲會落雨,點知一滴都無落過,重要好鬼熱!


牛牛房

廁所都好靚

全部野都係乳牛

租左呢架車

船石

天氣好熱

鵝巒鼻公園

燈塔

大合照

Ambrose第一次飲椰青

Ambrose無野揸手

去旅行都俾人教訓

龍磐風景區

風吹沙

沒有留言:

張貼留言