2012年4月3日 星期二

減肥



成日恃住自己瘦底,食野唔戒口,唔做運動,生完Ambrose之後重要有段時間瘦過未生之前,就更加得寸進尺!個mindset重成日覺得自己係瘦架喇,唔使理咁多,鍾意食就食啦,即使係臨瞓之前都要食完至瞓,從來都未驚過自己會肥!終於,因為“漸”嘅關係,我真係肥左好多,重要自己都唔知道,直至二嫂新年前食飯以為我有左唔敢問,過年時驚見我跳跳紮,先知原來攪錯左;直至Cherry有日一臉認真咁問我,“舅母你個bb幾時出世呀”,真係令人傷心。童言無忌,我先至驚覺原來事態嚴重!再加上夏天將至,最近著番上季嘅衫,一著上後就驚現大肚腩,挺胸收腹都唔多掂,去買夏天tee,以前可以著XSS,而家竟然要著M,先可將小肚腩隱藏少少!我咁大個女,做左幾十年人,諗都無諗過有一日竟然要買Mtee,真係好大打擊!


 


其實肥左都有跡可尋,之前有段時間覺得自己肥左,都有嘗試做吓sit-up減吓,但由細到大都係零運動嘅我,可能年紀大左,再加多條士啤軑,想做sit-up都起唔到身,做果 一兩 下做唔掂就停,又自我安慰自己唔係肥丫,套用我媽咪嘅金句,係女人都有肚腩仔架啦,理直氣壯咁放棄自己,自暴自棄!直至冬天過去,夏天將至,扭吓自己條腰,嘩,d肉已經多到可以摺埋兩層,真係前所未有,恨錯難返,一次一次咁錯過左要action嘅時候,而家至發現咁鬼肥,真係唔知可以點算!


 


唔開心,真係好down!咁大個女都未試過條腰可以摺埋咁得人驚!老公話唔緊要啦!但自己點都過唔到自己囉!以前就聽過同事講,話老公話佢肚腩大過胸,我果時重覺得係笑料一則,而家先知原來真係可以咁架喎!


 


點算點算?最直接當然就係諗做運動啦,因為,食,我根本就唔食得多,加上我血糖真係可以好飄忽,一肚餓起上黎可以好突然,一餓就好餓,好似俾人關左總制無哂energy咁,好暈好似就死咁,節食對我黎講我諗唔太work囉!至多係唔食零食架咋,都應該幫唔到我減番已有嘅大肚腩啦!


 


運動,其實一直都想做運動架喇,唔係只係減肥原因嘅,都因為我嘅長期病患死都唔斷尾,歸根究底,可能做運動先可以幫到根治,所以一直都“想”做運動!不過“想”同“做”真係兩回事!屋苑會所無咩設施,只有泳池同球類運動場,游水我又唔多夠氣游,想游都唔游得耐,又未到夏天未開得住;球類運動場即係要孖住人一齊去打波,一來無球拍,二來要約埋人一齊去打波所要嘅恆心重要多d咁!至於離家步行約二十分鐘嘅運動場,其實都可以考慮,不過安排上又有難度!收工返到屋企都七點半,食左飯先嘅話又要等個幾兩個鐘至可以跑得步,試過之前隔太少時間去跑,一陣就肚痛!但到抖夠可以去跑喇,又到呀仔就瞓覺嘅時間,運動場都就關門啦!唔食飯去跑咩,跑完都要食飯,似乎重吸收,重易肥!重要就埋老公返早返夜要接力湊仔,都唔知點“必”d時間出黎做運動!


 


樓下本來有間Physical好方便,係做運動嘅好選擇,不過上次老公上過去試玩,都未玩任何野就已經俾人捉住sell左兩個鐘,呢個不愉快經歷又令我卻步!


 


在職母親似乎想做運動就只可以留番响屋企做喇,重要等個仔瞓左先得!跳繩係帶氧運動,本來都幾好,不過要等個仔瞓左至做得,都起碼係十一點啦,呢d時間至黎跳,唔俾樓下投訴都會嘈住同住嘅奶奶啦!唉!咁再數落去,都係得sit-up同呼拉圈!呼拉圈都還可以,但sit-up真係好難攪!


 


開始左呼拉圈加sit-up幾日,老公不斷督促我“做運動啦”,有時我都會有好多理由藉口推遲至做,不過佢都好堅持要我一有時間就做吓,幾吓都好喎,都啱嘅,唔係又好快無恆心架喇!佢就教埋個仔去督促我做運動,要Ambrose記得就提我做運動!前晚,當Ambrose悠然睇緊電視我做緊sit-up抖緊果陣,Ambrose無啦啦擰個頭黎一本正經同我講“你個肚腩咁大,你做運動啦”!都唔知好嬲定好笑!


 


呢兩朝,戒左朝早唔係好健康嘅早餐 燒賣粉果 / 餈飯加凍檸茶,取而代之係即熟麥皮,唔係想減到咁艱苦,而係想趁呢個機會戒左朝早果杯凍檸茶!中午果杯好難戒,不過起碼嘗試戒左一杯先!唔知我可以堅持幾耐!希望放完假番黎都重堅持到啦!


1 則留言:

  1. 我太太用個營養餐都減咗好多喇, 得閒黎睇下^^
    http://blog.yahoo.com/onionwing/articles/36522/index

    回覆刪除