2013年11月4日 星期一

Home Craft Time @ Play Corn車仔 (4y2m)

好耐都無同Ambrose做手工了,今晚見時間尚早,又唔使跟功課,所以決定同佢玩吓手工!其實放低太耐,都無咩諗頭玩咩手工,一心都係想玩d唔使咁麻煩,又快又乾淨嘅手工就最好!

忽然俾媽咪諗起好耐以前買落嘅Play Corn,大大盒幾阻地方,真係好啱攞佢出黎KO,而且又真係乾淨同快脆,GOOD

開左盒,攞左本說明書出黎, Ambrose話要整車,但由於見到架車好似都要用好多粒Play Corn,媽咪游說Ambrose只係整車,唔整佢前面推土果塊野,哈哈!

媽咪一邊盤算要幾多粒一行,一邊叫Ambrose幫手痴,佢真係好幫得手,叫左佢整幾粒一行,然後佢就自己數粒粒出黎係咁痴,之後同佢講要幾條痴埋一齊,佢又完全自動波咁去整,實在好方便,哈哈!

結果,都砌到架車出黎,不過由於要撳扁粒Play Corn包車碌,因為力度問題而令車碌有D大細左,所以當車碌痴上車身後就有少少唔平衡咁!

Ambrose好堅持要整張椅子响車度,本來佢仲話要整埋個軑盤,不過媽咪都諗唔到點整,所以同佢講唔夠位整就算!好彩最尾都擺得落個Lego人仔,Ambrose仲將架車泊左去佢張Lego台上間Lego屋隔離,哈哈!

4 則留言:

  1. 好勁吖,Ambrose 痴到成架車,你點教佢痴架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 盒play corn有本guidebook之類嘅書,响入面見到咩公仔,都有大概教你準備d咩組件,我睇住d組件,我示範左點痴埋一條,然後叫佢幾粒咩色痴成一條,再擺開一邊,要整幾條,咁佢整夠之後,叫佢將佢痴埋一齊至會做到一塊!每part都係咁囉,之後佢睇吓圖我又講吓,佢大概都估到點去砌嘅,當然我要幫手啦,要就位話佢知要幾條痴埋至夠!呢隻play corn都ok....如果痴錯左都可以搣返出黎再痴過,不過要小心d囉....所以都唔係好難...你都可以同家希試試,,,,,乾淨方便!

      刪除
    2. 原來係咁
      我都有一盒,不過係細盒
      但家希成日用刀切爛佢地����

      刪除
    3. 其實盒play corn都買左年幾架喇...之前同ambrose玩,係我地砌架飛機俾佢...點知佢係咁搣甩佢,所以之後我地至收起...而家攞番出黎,佢已經無搣,反而好有興趣砌,砌好又珍而重之擺起...哈哈....可能同佢鍾意砌lego砌野有關....家希鍾意cut,咁細左都仲可以痴嘅...係我懶,成粒原粒痴,無搞咁多野...你俾佢cut完再痴...又或自由發揮cut完痴d野出黎,都好架.....

      刪除