2011年3月15日 星期二

2011年3月15日

今晚收工之後去左反斗城行吓,原本都係想睇吓玩具bb,我想買個比較男仔少少嘅bbAmbrose,但奈何好多地方包括反斗城嘅bb都係女仔,重要係好多野都係粉紅色,所以失望而回。當我走緊嘅時候,無啦啦俾我見到有架車仔,遠望見有bb公仔配件,所以都有行埋去睇,見入面全部都係紅牌特價貨,不過無野啱都諗住走架喇!點知我一個轉身發現後面個架全部都係特價貨,咁又八掛行埋去睇埋。嘩!好彩有八掛去睇咋!我行埋去就見到有盒leap frogfridge phonics,我好耐之前已經想買架喇,不過覺得一部機加二十六個字母,只係教letter sounds,賣成$199,好似好貴咁,等左好耐都無特價,都已經諗住算啦,自己教英文字母都得,無謂花成二百蚊買啦!眼前呢盒fridge phonics,機款應該係舊款,新款係白綠色有隻狗仔,而呢部係黃綠色,係太陽形狀加一舊雲,其實我覺得重靚過新款,哈哈!望吓盒面寫住“盒身殘舊”,特價係$90,比起正價平成一半有多,一百蚊都唔使有部發聲機加二十六個英文字母磁貼,真係超值呀!即刻諗係咪壞架,但試開過又work架喎,我諗住可能做過display啦,都無所謂,最緊要係work,所以一手揸實,好開心咁去比錢!


返到屋企開個fridge phonicsAmbrose玩,佢都好似好有興趣咁,係咁入係咁按個字母聽,見到佢玩得咁開心,自己又執到平野,重點係呢樣野自己一直都好想買嘅,真係超開心呀!


今晚,終於攞左之前上bb talk時嘅贈品-playskool嘅積木台出黎俾Ambrose玩,佢見到個盒,已經好心急咁哄埋黎催我快d開俾佢玩喇!盒積木係膠做,唔同形狀一塊塊,每塊都係一粒一粒所組成,而砌呢d膠積木係要少少技巧,要就啱個位兩塊積木先可以緊扣痴埋一齊,如果唔係都會散開,我自己都未玩過呢d積木,我玩時就覺得都有d難,點知見Ambrose好似好易咁叠埋哂一齊,真係服左佢喇!不過呢隻積木好似有少少唔好,佢可以砌埋成架車咁,但其實郁兩郁又好易散咁,好彩係贈品囉!呢張積木台仔中間有個圓形組件有個製可按,一按之後呢個圓形組件會同隔離兩個圓形好似齒輪咁一齊轉,Ambrose成晚都係按果個製又唔俾個圓形轉,真係激死!不過佢都醒,佢將積木砌上兩個圓形上,砌到高一高,再去按製,咁果兩棟野就跟住轉,佢就鬼咁開心!


由早排開始,Ambrose已經開始識砌mega block同積木並唔係只可以一粒叠一粒單一咁上,而係可以砌成多棟有意思嘅物體,而且重知道放左半圓形或三角形之後,再唔可以放任何積木上去。呢兩盒野由佢咩都唔識,只係識咬同食就已經放左出黎俾佢玩,到而家有咁嘅認知,真係有d感動!呢排佢更加係日日都要玩mega block同積木,令我又再覺得玩具真係要放出黎,佢得閒摸吓掂吓,過一排佢就會識玩同鍾意玩架喇!今晚佢又再砌積木,佢砌左好幾棟樓出黎,好似城堡咁,砌完自己都滿意到行出行入都好小心唔好撞散,我都忍唔住影低相留念,臨瞓都無要求佢收番積木,哈哈!


Ambrose今晚就玩具大豐收,爹爹都唔弱,今日買左部video cam,佢話而家Ambrose好多表情,又周身郁,想同佢拍多d片俾佢第日自己睇番,部單鏡其實都拍到短片,但無呢部cam咁方便同輕便,對於我呢d電子產品白痴,都應該易handle到,今晚爹爹就開始不斷拍AmbroseAmbrose都唔執輸,我地有另一部cheap cheap video cam係電話服務續約時所送嘅,一直唔用就係留俾Ambrose當玩具玩,Ambrose見爹爹係咁揸住部機拍佢,佢已經好想攞黎玩,我地醒起呢部cheap機,即刻已經攞出黎,Ambrose係咁將部機貼住自己係咁望入去,反拍爹爹咁款,睇到佢咁樣真係忍唔住笑呀!Ambrose真係越黎越得意喇!


沒有留言:

張貼留言