2011年3月16日 星期三

2011年3月16日

近排Ambrose終於都識講媽媽同嫲嫲喇,亦都開始感覺到佢學緊講野。以前教佢講野,佢都未必會跟我地講,而家教佢,有時佢都開始肯講喇,雖然d音都唔係好正。最神奇嘅係佢好細個已經識講“唔該”,次次俾親奶佢飲都會講,開頭都覺得只係巧合,過左好耐之後就覺得唔係喇,不過近排好似少講左,唔知係咪學識一樣又唔記得一樣呢?!另外,Ambrose講“謝謝”係好細聲嘅,好似人講秘密咁。自從shining garden開始教講“please”或者“thank you”,我地都有要求佢問我地攞野時要講到其中一個字,唔知點解佢講“please”會變左“dale”,最離奇係要佢講“thank you”,佢竟然次次都係講“謝謝”,而我地係無教過佢呢兩個字係一樣意思。


今朝早七點鬆dAmbrose醒左,佢都未瞓醒咁,半瞇住對眼坐左起身,之後無啦啦一個字“mi”,哈哈,個樣係好得意好攪笑,不過我就唔多明佢係叫緊媽咪個“咪”字,即係叫我丫,定係叫緊“milk”,即係要飲奶,哈哈!諗佢都係掛住枝奶多過我架喇,我問佢係咪要飲奶,佢點頭,咁我就抱埋佢出去沖奶喇!


飲完奶,我同Ambrose一齊去刷牙,刷刷吓牙,佢無啦啦停左落黎用手摸吓自己屁股,之後手指指住廁所,我問佢係咪有臭臭要去廁所,佢又點頭,不過因為我實在趕時間梳洗出門口返工,唯有同佢講媽咪趕住出門口,要等姨婆黎到先可以同佢換片片喇!其實當下心入面都有d內疚,因為呢次都係Ambrose第一次咁樣示意要去廁所,但我竟然無理佢嘅要求重叫佢等姨婆黎攪,我驚咁樣discourage左佢向我地示意去廁所嘅需要。睇黎,我都要諗一諗佢嘅toilet training幾時同點樣開始喇!


沒有留言:

張貼留言