2011年3月29日 星期二

蔬果磁石板

今晚爹爹又返夜,趁著爹爹返工,我就最鍾意同Ambrose玩新玩意。今晚我就攞左之前新買嘅一塊蔬果教育磁石板出黎,諗住同佢一齊玩d配對遊戲。我將一個一個蔬果由塊磁石板度搣出黎,一邊講個蔬果名,一邊要Ambrose幫手貼落白板度,Ambrose一向都好鍾意幫手,所以佢好落力咁一個接一個咁擺上白板。所有蔬果搣哂出黎之後,塊板就有好多個孔,我見無咩用,就攞上手諗住同Ambrose玩吓Peekaboo,响d孔度莊吓Ambrose,玩完就掉左去,正式同Ambrose玩配對。點知我都未開始同佢玩Peekaboo,只係就咁攞起塊板,Ambrose已經係咁要我放番低,都唔知做咩。當我放番低之後,Ambrose竟然逐個蔬果又攞番落黎放番入所屬嘅孔度,佢當左果塊板係平時玩果d手抓板呀!不過呢塊磁石板摵哂d蔬果磁石出黎之後基本上再擺番落去一定無手抓板咁好擺,因為無凹凸位,其實都幾難放得好。Ambrose仍然好落力係咁扭吓轉吓放入去,但亦有時佢會放到咁上下之後“Err”吓我要我同佢放正佢。Ambrose真係好認真咁玩塊板,雖然佢有一半係要我提佢先至搵到邊個位至啱,但佢都自己擺啱一半咁多,我見到都有d驚訝,因為我攞出黎之前係無俾過佢睇,一攞起手已經係開始摵蔬果出黎,而且塊板係新買幾日,一直都放响我張書台度,Ambrose根本無機會睇過,即係話佢真係憑自己肉眼去睇個蔬果形去搵番啱位放,唔係靠記憶去放,佢有呢個表現,真係令我好surprised同埋開心,即使佢無放啱哂,我都已經俾一百分佢喇!同埋其實d蔬果形個個都唔太明顯,唔係玩影子配對可以咁清晰睇到個形狀,因為d蔬果都係一幅圖之後就係咁易有個圍邊約略圍住個蔬果,形狀有d都幾似吓,有幾個佢放唔到要我提佢,我自己都要望真d邊個打邊個至出得聲,所以今晚好開心,忍唔住影低左塊板係點放左上facebook,等返緊工嘅爹爹知道Ambrose幾叻!因為Ambrose咁有創意玩塊板嘅關係,我就由得佢繼續玩,無同佢玩配對,而且亦都唔捨得掉塊板!

後記:當Ambrose入好哂蔬果之後,佢同平時玩完手抓板一樣,雙手攞住塊板想話攞俾我擺好,但呢塊根本唔係手抓板,無底托住,所以佢一攞起,所有蔬果塊又跌番哂落黎,佢不知幾奇怪咁望住,心諗點解會跌哂架,真係好好笑!

沒有留言:

張貼留言