2011年3月31日 星期四

困lift記

今日lunchsir請食飯,所以早左少少出去攞位同點野食。由三十八樓入lift,本來已經係全lift人好迫,在lift門就關上之際,竟然就有人按開lift門衝入黎,心諗好心啦,咁多架lift,好快就有lift,重要咁樣迫入黎,個女人入左黎見咁迫都話唔好意思!


Lift開動左一陣之後,應該係時候到地下,突然無啦啦好大聲“嘭”一聲,架lift似乎撞左落地下,我自己都因為咁樣一撞震到要屈膝,我身後個女人重要驚叫之餘,雙手捉實我,真係俾佢嚇一跳。咁樣撞完之後,架lift好似無咩反應,唔開門停左落黎,不過好彩燈都重著住。呢個時候d人開始話架lift壞左,但都無人按警鐘,我企响門口附近,雖然唔多太就手,都唯有自己去按警鐘,其他人就响度嘈嘈斃。長按左好一陣時間,我都開到聲話按到有d手軟,竟然都無人話幫手按制,重要企响d制前面個男人全程都响度抖大氣又吹氣,吹鬼住哂,核核突突咁,我身後個女人就好好人咁拉我企後少少以避過佢d氣功,我就索性唔鬼按制由得佢喇!


最慘係最尾迫入lift個女人一撞lift之後就不斷好似好驚咁話困lift好驚好想暈,佢話佢之前試過一次困lift暈左,所以好驚,但係佢把口就不斷話暈,又唔覺佢真係咁虛弱囉!無按制一陣之後管理處有人在喇叭開聲叫我地冷靜,又問我地有無人唔舒服,話叫左人落黎睇吓,佢把聲一d都唔專業,而當問到個好驚嘅女人要唔要叫定白車時佢又唔出聲,但又不斷咁話暈,真係有d頂佢唔順,覺得佢都唔知係咪,得個嘈字!後面有人話叫定啦橫掂都係,身為公務員,講d咁嘅野真係唔多掂,好彩有人出聲話如果真係覺得有需要先call啦,你咁樣一路叫暈管理處真係會call白車等,到時唔係又浪費左人力物力,總算有人講d人話呀!諗落個女人唔係咁樣衝入lift佢都唔使無啦啦困lift,真係注定佢係撲入黎困lift架!


等左一陣都唔覺有人黎救我地,已經覺得頭先個管理處阿嬸流流地!呢個時候聽到同事打通左電話報警,不過講講吓cut左線,大家都諗緊隔離就係消防局,照計都好快有人黎救我地,但再等多兩分鐘又唔覺有人,同事又再打999,問係咪已經有人跟進,係咪已通知消防,不過警察果邊嘅態度麻麻囉!再等多一陣,感覺到架lift郁緊,呢一刻我都有d擔心架lift會唔會走番上去又落多一次黎重恐怖!攪左一輪,郁左一陣,開始聽見出面有消防員同我地講叫我地冷靜,同埋唔好企咁近lift門,原先已經好迫嘅lift,因為要企後俾位消防開lift門而更加迫!


見度lift門好似撬極都開唔到,果個氣功男又一味响度嘈嘈斃,又話無理由架喎,消防有匙一開就得,又話可唔可以搖控開門,個要暈嘅女人又不斷話驚同暈,真係好想佢兩個收口囉!一係就快鬼d暈喇,有人暈左可能消防會積極dd救我地,唔係佢地嘈到人心都煩,空氣又少d咁!


結果lift門終於打開,但同地下都有少少距離,要行高一級樓梯先可以踏上地面,架lift最多可坐二十四人,我地果日足足有二十三人,都未叫超標嘅,不過成個困lift過程足足二十分鐘,咁多人迫埋一齊,出到lift之後反而有d腳軟同抖氣唔順,好彩,行左一陣又無咩野喇!


今次係我人生第一次困lift,雖然困左成二十分鐘,比我當初想像中要耐,但好彩並唔係好似睇電視咁樣咩燈都無咁恐怖,所以都唔係真係好驚,希望唔會有第二次啦!


事後同事講番原來之前試過困liftlift門又係要踏上一級先出到地面,响踏上呢一級之際架lift突然開動夾到人,好得人驚,我以為呢d只會在電影中出現嘅情節,原來現實生活都有發生,好彩佢係响我出lift之後先同我講咋,唔係都真係幾驚嚇!


沒有留言:

張貼留言