2011年3月17日 星期四

bb公仔

一直好想買個bb公仔俾Ambrose玩,因為Tweety姐姐話玩公仔無分男女,而玩公仔係可以幫到小朋友嘅模仿力,諗住Ambrose呢方面都有需要訓練下,所以都有不斷留意。不過坊間可能已經界定左bb公仔一定係女仔玩嘅,如果唔係點解周圍嘅bb公仔都一定係bb女,同埋全身都係粉紅色,想搵一個唔好話男仔bb,只係想搵一個中性少少嘅bb公仔,又或者唔係著粉紅色衫嘅bb公仔,原來真係好難,加上Tweety姐姐話俾小朋友同bb公仔換衫,我又要搵個bb公仔嘅衫係可以除同有配套換衫嘅,係難上加難!


搵黎搵去都搵唔到,真係開始有少少屈服,粉紅色就粉紅色啦,不過我心目中又想個bb公仔同初生bbsize差唔多,咁樣我都可以唔使另外買衫仔俾bb換,直接攞返Ambrose初生著過嘅衫俾佢換,解決左配套衫仔永恆粉紅色嘅問題,不過,大sizebb公仔一樣難搵,真係無咩頭緒!好彩多得Wing姨姨提醒,話mides好似有bb公仔size幾大樣又幾真,我又醒起好似係喎,只係唔知佢display果個bb係咪都賣嘅,所以今日收工之後就直奔mides專門店睇喇!


行到埋mides個櫥窗已經見到個bb,真係幾啱眼緣,再望吓原來佢隔離有個牌仔係寫住“公仔$ 288,好明顯個bb公仔係賣架!真係太好喇!入到去再攞起個bb睇,個樣都幾男仔樣,佢都係著緊mides嘅夾衣,重襯埋頂帽仔,size真係同初生bb差唔多,而且隻眼好大好精靈,手感有番咁上下重,一切都比我心目中想要嘅野好接近,唯一係我鍾意全身都係膠做,而呢個bb只係頭、手掌同腳掌係膠造,身體係入棉嘅!雖然成二百幾三百蚊,我都覺得有d貴,但真係好難搵到心頭好,就算我去反斗城買個bb公仔,size細過呢個,個個都百幾蚊,如果再買多套衫仔替換,又要成五十蚊,都唔係平囉,重要唔係咁啱心水,所以見到呢個mides bb公仔,我都忍唔住要大破慳囊喇!


Sales介紹個bb原來有分四個表情,叫“喜、怒、哀、樂”,怒同哀係皺哂眉同扁咀樣,其實都幾得意,而喜同樂其實都差唔多,樂個樣係個口笑得開一d,而喜只係個口笑得細一d,同埋喜係可以塞隻手指入個咀到食手指嘅!哀同怒就唔會買喇,因為點都係笑好d,諗左一陣究竟要喜定樂好呢,最後因為喜可以食手指,我諗住可以用佢教Ambrose唔好食手,所以最後決定買喜喇!


買到心水bb公仔,真係好開心呀!


沒有留言:

張貼留言