2011年3月15日 星期二

數字及英文字母手抓板

之前見Ambrose玩圖形手抓板玩得唔錯,為左睇吓佢係認到顏色定認到形狀先入到手抓板,我又走去反斗城買顏色手抓板、數字以及英文字母手抓板,不過為免太難,我都只係開左顏色手抓板俾佢試吓先。估唔到佢玩左一日就已經識玩,已經肯定左佢係識分形狀同顏色,見佢玩得越黎越熟同快,我又加埋數字手抓板。數字對於Ambrose黎講係難d,因為形狀好唔同,同埋手抓板係數字,而個孔入面係唔同數量嘅公仔。無顏色手抓板玩一日已經識哂咁利害,佢都玩左成個幾兩個星期,先至可以唔使人幫放好哂。開頭玩嘅時候佢應該係以為配對顏色,佢會將手抓板數字所屬顏色放落相同顏色公仔嘅孔度,結果梗係唔啱啦,經過奶奶平日日頭同佢玩,糾正佢,佢先至識得玩,越黎越有進步!

Ambrose連數字手抓板都識得玩,爹爹話不如攞埋英文字母手抓板出黎俾佢玩啦!因為之前買返黎第一晚試玩過,Ambrose都只係對板上面嘅公仔有興趣,又成日攞起個手抓板睇孔入面果公仔,我果時嘅結論係佢掛住睇公仔唔係玩,又成日倒哂出黎,廿幾個有排執,加上見第一晚玩魚魚顏色手抓板都唔係幾順利咁,當晚已斷定Ambrose有排都未識玩字母住,都係收埋第日至玩。經過顏色同數字手抓板嘅洗禮,令爹爹相信字母都可以攞埋出黎試吓喇!

就係咁,我地將所有手抓板放哂出黎,而Ambrose又好神奇地玩左個幾禮拜,又開始識玩套英文字母手抓板,當然,因為字母形狀更多變,有時佢搵啱左個位都要花少少時間去扭返正塊板放入個孔度,其中見佢成日都好快搵到GQ,但成日都要扭好耐先放到,而CD,就因為佢塊板構造形狀係幾乎一樣,只係掉轉左咁,有時Ambrose無望清楚就會將C擺左响D度,要我開口話佢知係CD,佢至睇到再去放啱佢!

自從買左同放哂呢d手抓板出黎俾Ambrose玩之後,我發覺佢都好鍾意玩,再加上佢已經識玩哂,可能真係好有滿足感,佢而家日日不斷都要我地同佢一齊玩,係咁車輪轉咁攞出黎玩,一d都唔厭,有時一玩又好耐都唔願停,我地都悶哂!不過見佢玩得咁好,都好慶幸當初無攞番d板去反斗城換,同埋,我發覺而家嘅Ambrose學野開始快喇,真係要俾佢試多d唔同嘅野至得喇!

沒有留言:

張貼留言