2011年3月13日 星期日

幼潛 - 第九堂

幼潛第九堂,今堂一開始係玩拼圖,姨姨話小朋友開始可以玩拼圖,不過係由兩塊起,重要係兩塊拼圖係成直線分割,而唔係市面大多數嘅波浪紋分割。見姨姨俾嘅拼圖板都係自製,以我印象亦唔覺市面有類似要求嘅拼圖板賣,要玩呢個可能都要自己整喇!不過DWE都有一set動物圖咭係咁玩,兩張合成一隻動物,只係咭係薄而唔係姨姨果隻厚foam boardAmbrose玩呢套咭都識配對番哂動物頭尾,只係我地好少要求佢好似姨姨咁要自己揍拼埋一齊擺出黎,所以我諗未自製到或搵到拼音圖板之前,都只可以繼續玩住DWE動物咭先喇!Ambrose大致都有概念係點拼,但見佢手部唔係咁靈活咁扭正幅圖再擺啱對啱位,我諗佢嘅小肌肉都有待訓練喇!


之後姨姨分派左一d發開左嘅大粒西米,呢d西米真係好痴手,姨姨要Ambrose由碟攞起再放入個碗度,不過西米太痴手,佢要好辛苦先整甩d西米。呢d觸感刺激對於小朋友黎講通常都幾抗拒,只見有d小朋友痴住隻手時已經好想縮,整唔甩又喊,真係有d唔明點解,究竟有咩好驚?!Ambrose從來對呢d觸感刺激都係麻麻地,之前一期幼潛都有玩摸麵粉糕嘅物體,當時Ambrose大概係一歲鬆d,佢都唔願去掂,掂左少少已經唔肯再摸,但佢都ok,無扭計無喊!再之前試過另一間playgroup有得攞熟左嘅粉絲做手工,Ambrose又係不感興趣,掂一掂知道係痴立立就唔掂。今次呢d西米,佢掂左之後痴哂上手,無得比佢唔掂,哈哈,佢整極都唔甩都有俾隻手我要求我幫佢整甩d西米,雖然皺哂眉,但情緒穩定,都叫幾好!佢唔鍾意痴立立嘅野都有跡可尋,平時食飯如果有飯粒痴左落手度,佢都會伸隻手俾我,要我幫佢掉左d飯粒,真係懶乾淨咁!哈哈!玩完西米,排隊去廁所洗手,呢個環節簡直太好玩,洗極都未停!


洗完手,姨姨話要著番鞋,上樓梯去天台遊樂場玩。早知會無啦啦又出去洗手又要上樓梯,今日就唔同Ambroseconverse鞋仔啦!同佢著好鞋,又排隊扶住自己上樓梯喇!Ambrose對於要兩隻手抓住樓梯邊上樓梯似乎未係好慣,反而一個唔該,佢都係一隻手扶住上就算,姨姨見到佢一隻手扶住上,讚佢叻叻!好快就行哂一層樓兩行樓梯上到天台,我地都係第一次上黎天台,原來天台真係有好多野玩!天台一半係有蓋嘅,有車仔有廚房有軟墊活動玩,而出面中間係空地,再盡頭就係大型爬架滑梯組合!Ambrose一去到當然係一枝箭上左車仔玩啦!不過架車太重,又要自己行,佢都只係識向後行,未有力向前行,係咁想我推佢咁!姨姨話呢個年紀小朋友只識向後行,係正常喎!要到兩歲左右先能夠向前行!


玩完車仔,我地鼓勵Ambrose行出外面玩,曬吓太陽!今日我地唔知點解又有帶相機,姨姨話可以隨便影相,真係太好!Ambrose一出去就俾個平衡木爬架中間個圓心吸引住,係咁想爬穿過個圈,但因為個圈離地都幾高,佢穿過又會跌落地咁,所以佢都係貢吓貢吓咁,好攪笑!之後又去到滑梯組合玩,果度有條滑梯,上面有好多突起物,應該係俾小朋友就咁行上去,我都係第一次見,好似好好玩咁!玩左一輪之後,Ambrose行左去一個繩網架度想爬上去,見佢有興趣,又見繩網架第一格離地好高,Ambrose自己一定爬唔到上呢度再向上爬,咁我就抱起佢放左落去第一格俾佢自己爬上去。其實繩網格與格之間距離都幾大吓,我都唔預Ambrose可以爬到,都係抱佢上去俾佢感受吓,點知佢又自己爬到幾格上到最高,咁啱姨姨又行左埋黎見佢爬到,都大讚Ambrose叻,可以挑戰呢個爬架!


玩左一輪,姨姨話要返落去喇,雖然Ambrose好依依不捨,但都有bye bye遊樂場,又係慢慢行番落樓梯,再去洗手,返到班房,唱埋bye bye歌,又係時候落堂喇!姨姨話下堂做評估係要小朋友做某d教過嘅指定項目,暫時未知會做d咩,上期幼潛評估又唔係咁架喎,似係平時上堂睇表現,而今次好似即場做,有d似考試咁,都有d緊張!


沒有留言:

張貼留言