2011年3月20日 星期日

幼潛 - 第十堂

幼潛第十堂,亦係呢一期嘅最後一堂,係做評估嘅。首先係坐靚靚,然後就開始逐個叫名出去頒發結業證書,今次我同爹爹都有備而黎,唔會好似上一期咁連相機都無帶,最後要靠同學仔俾番d相我地。今次爹爹除左帶左單鏡機去,重帶埋新買嘅攝錄機,非常之齊備。


爹爹將部攝錄機set好位,可以拍到叫Ambrose名,Ambrose行出去同姨姨握手,再接過證書,爹爹幫我地影完相之後再俾左部相機同學仔家長,黎個合照,真係perfect呀!唔知點解其他人都係一個去影相另一個同小朋友接受張證書,佢地真係無諗過可以叫人代勞,咁樣咪可以父母同小朋友都可一齊影到呢張咁有紀念性嘅相囉,爹爹今次真係叻叻喇!頒完證書黎個大合照,之後就係逐個叫名做評估喇!


估唔到好快就叫Ambrose,同上次一樣,好似係頭二三個就到喇!唔知點解做評估連自己都緊張埋,真係好攪笑!首先姨姨攞左個方型插木柱出黎,唔使講都知點玩喇,呢個我唔太擔心,因為上第一期幼潛時Ambrose雖然唔太純熟,但佢都好快做到。姨姨之前有教,玩木柱如果再加d難度就要小朋友唔好順住入,放哂兩邊之後再放中間果d,咁樣佢地隻手就要就番先入到中間果d木柱,Ambrose响呢一期上堂時就自發地放哂兩邊先放中間,所以我相信佢玩呢個已經無難度喇!只見Ambrose唔使姨姨講就已經攞起木柱放左兩邊,之後可能姨姨見佢兩枝都係用右手,姨姨刻意按實Ambrose隻右手,Ambrose就用左手入埋中間果兩枝,超快完成!


之後姨姨攞左條毛絨條出黎,我一見呢條野,就知係要串飲管喇!心諗,死得啦,Ambrose都唔鍾意穿野,除左上一期好快咁同我穿哂一條之後,呢一期上堂時要穿佢都只係不停睇人穿,自己無穿到。而我平時响屋企都嚐試同佢玩穿木珠仔,攞番條毛絨條出黎同佢穿飲管粒,但佢一律都唔吼,死都唔會同我玩,所以我已經界定左Ambrose唔鍾意呢類活動,見到姨姨攞出黎,重諗Ambrose唔知肯唔肯做,肯做又做唔做到呢?!點知Ambrose又好神奇喎,佢又無抗拒喎,要佢穿幾多粒佢都照穿,無問題喎,呢part意料之外順利過關!


再之後姨姨攞左個籃出黎,入面有三樣野:波波、車車同牙刷,我就諗姨姨應該係要Ambrose俾佢要嘅野。點知姨姨係攞起個波波,問Ambrose係咩黎,一向唔多識講野嘅Ambrose竟然識答姨姨“波波”,真係好出奇呀!不過之後姨姨俾車車,佢都仍然係“波波”緊囉!哈哈!姨姨再攞牙刷出黎問Ambrose,唔知係咪表姐見到Ambrose答唔到車車,之前叫左佢唔好出聲只準睇,佢竟然衝口而出話係牙刷,俾我厲一厲,哈哈,姨姨見表姐答左都無話佢,亦都無要Ambrose講牙刷。之後姨姨要Ambrose俾個波波“麻媽”,Ambrose開頭就俾左姨姨,姨姨再叫Ambrose俾個波波“麻媽”,叫左幾次Ambrose都唔識俾,我就細細聲同姨姨講,不如你叫佢俾個波波“媽媽”啦,因為我地係叫“媽媽”而唔係“麻媽”,姨姨改正番之後,Ambrose即時已經識得俾我喇,真係一額汗呀!之後姨姨要Ambrose俾車車姨姨,Ambrose照做無問題,最後俾牙刷俾表姐,都做到!就係咁,姨姨話個評估做完,我心諗,吓咁快就完,原來都好易咋喎!姨姨話Ambrose响班入面係比較叻果個,我已經無等佢再講落去點叻法,忍唔住話:吓,唔係下麻?!姨姨好肯定話係,話Ambrose好多野都做到,而且佢話唔係好多男仔可以上堂咁定唔走唔郁,Ambrose係堂堂都可以做到,係好叻喎!呢樣我唔會否定,Ambrose上堂係比較乖,可以話坐靚靚就坐靚靚,有玩具同有野食都唔會响姨姨未叫得之前扭或者衝出去,睇番其他男仔同學甚至乎女仔同學,佢係比較定果個。但之後姨姨話Ambrose講野都叻,我真係啞左,我已經同姨姨講佢唔識講野,兩歲都要返健康院跟進,但姨姨話佢講野都ok,佢有嚐試講同埋都講到某d野,佢話同齡男仔之中,佢係叫ok喎!呢個就有少少“R”頭喇!不過姨姨都有話Ambrose聽得明好多野,所以都唔擔心唔識講,只係遲早嘅事!我都有問姨姨,Ambrose平時唔鍾意穿野,姨姨話可能Ambrose覺得自己識就唔會去練喎,同埋亦有問姨姨佢唔願用兩隻手一齊做野,姨姨就話Ambrose未係好習慣協調兩隻手一齊用,多d鼓勵同訓練番係無問題喎!


聽見姨姨讚Ambrose,我都不由得好開心嘅,唔知之後寄黎嘅評估報告,Ambrose在各方面會唔會都有進步呢?


所有人做哂評估之後,又係時候唱bye bye歌喇,今次係最後一次黎呢度上堂,我自己都有d唔捨得呀,呢度地方又好,可以俾爹爹表姐一齊入去睇,老師又好好,甚至乎其他家長都比較平易近人一d,如果唔係遠,我都好想跟番呢個姨姨呀!


2 則留言:

  1. 唔好意思, 我想要多小小關於 幼潛 既資料, (地址同電話) 幾大可以讀??
    由於我仔仔係我第一個小朋友, 所以我唔係好識, 唔該晒^^
    [版主回覆04/15/2011 00:40:00]幼潛係for 6-24個月嘅bb,你可睇呢個website: http://hkcschild.edu.hk/pec/activity.php?pkey=7
    唔好客氣,交流交流啫!

    回覆刪除
  2. 你真係好好人呀^^

    回覆刪除