2011年3月5日 星期六

新一代英文幼稚園 – 面試篇

上年九月去過新一代嘅開放日,當時係第一次參觀幼稚園,去完感覺係一般,但因為呢間係區內兩間英文幼稚園嘅其中一間,口碑都唔錯,亦本著報多幾間學校練習面試,所以都有同Ambrose報呢間學校,一排就排左去今年35面試!


終於都等到面試喇!在這之前Ambrose都分別見左兩間學校,其中一間甚至係佢十三個半月時就去面試,當然,呢間無收到Ambrose;而另一間就係啟思,收左我地又唔去!總結兩次面試經驗,我覺得兩歲班面試要求唔高,一般都係同家長傾吓偈,小朋友一般都係俾佢地玩吓玩具,睇佢地嘅反應,所以其實今次面試我都無咩要準備,一切都好講Ambrose當時嘅狀態同反應!


今日朝早Ambrose醒左之後都無瞓番,好彩面試都係十點半,唔算好晏,Ambrose唔瞓番都唔會太攰。諗住預早少少去到學校俾Ambrose熱吓身,所以十點二已經到左!一入去就已經係室內遊樂場,有爬架,有滑梯組合同好多車車。Ambrose去到搵左架車玩,我啱啱重諗住攞手機出黎拍低佢玩嘅情形,老師已經叫名喇!快到咩熱身都無!好彩Ambrose亦都好順攤離開架車仔跟我地行入班房面試。一入班房已經有個外藉老師坐左响度,我自己都嚇左一跳,諗緊係咪呢個外藉老師同我面試,我完全無心理準備囉!好彩,原來外藉老師係同小朋友玩嘅,而之前叫名果個 廣東話 老師先係同我地傾偈嘅老師。一開始就見外 籍 老師攞住條鞋帶同一籃珠珠,我已經心諗大件事啦,因為肯定係叫Ambrose穿珠仔,而Ambrose一向對於穿野又真係麻麻地,叫極都唔穿!同一時候 廣東話 老師已經開始左同我傾偈,所以我根本睇唔到Ambrose最終有無聽話穿珠仔喇!


講唔夠兩句老師已經問我可唔可以同佢一齊坐後面張台,怕唔怕小朋友見唔到媽咪會喊,我見Ambrose都幾專注同外 籍 老師玩咁,而奶奶又响佢隔一個位,應該無問題,所以我同老師又行左後面,更加唔係太睇到Ambrose同外 籍 老師玩嘅詳細情形。


老師問我Ambrose有無食物敏感,我都如實同佢講Ambrose可能有蛋白敏感,因為一歲前試過食到少少生左一背紅點,斷斷續續有時食到少少都好似見佢有少少粒粒,總之一食到蛋就硬係唔多唔少定咁啱有少少粒粒,所以我地一直都唔俾蛋佢食。老師已經話Ambrose可能係對高蛋白嘅野有敏感,我真係唔清楚係咪,因為佢又食到麵包蛋糕,又唔覺佢有大問題,老師已經好似好緊張話學校嘅餐單一定有蛋,所以我地一定要再同佢試吓係咪真係蛋白敏感!我見佢好似好緊張咁,都好強調Ambrose係疑似蛋白敏感,我地無俾開佢食所以都唔敢完全肯定係,加上即使係,Ambrose嘅表徵都係一背粒粒,無其他嚴重反應,希望佢唔好因為呢樣野去諗收唔收Ambrose。當然我都加以肯定咁話開學前一定再同佢試清楚,咁先至完到呢個話題!


老師又問我Ambrose鍾意玩咩玩具,呢個真係唔使諗呀,一定係佢至愛嘅動物,老師似乎唔太明動物係咩黎,我要解釋佢知有d真實動物公仔一隻隻可以一手攞起,Ambrose好鍾意同佢地玩,真係差d想同佢講Ambrose甚至可以分到邊隻打邊隻,中文英文都無問題,不過我見佢對於動物呢個答案不感興趣,我都費時好似認叻咁hard sell自己個仔,補充埋Ambrose近期都鍾意玩mega block同積木就算數喇!之 後 老師再問我Ambrose開心時會點,我話拍手掌,踏腳囉,不過我唔記得話佢知Ambrose會側頭同人“嘖”囉,真係失策。老師又問Ambrose唔開心會點,我真係有少少奇怪,係咪suppose唔開心會有d咩表現定點?我其實好想講Ambrose係一個開心果,佢成日笑到大大聲,好少唔開心,點為之唔開心呢?呢個問題我真係諗左一陣好勉強答佢,咪喊囉!我心諗係小朋友忟憎都喊架啦,點樣唔開心會點呀?好似好難答咁!老師其中一個問題係Ambrose最鍾意食咩?呢個問題真係考起我,我即時都已經話Ambrose好鍾意食野,佢無特別野鍾意食,因為佢一食野就好開心,點知個老師唔信,話總有一樣野Ambrose食左會特別開心同會追住食架,我諗都無諗就同佢講,真係無喎,佢一食野根本上就係好開心同追住食,佢係可以自己食完一碗粥/飯,到我地開飯時又繼續追住我地黎食野,好似無食過野咁,老師都好似唔係好滿足咁,覺得無理由無喎,我唯有話如果要搵,咁零食佢都好鍾意食提子乾囉!


一 路同 老師傾我耐唔時都有望Ambrose果邊,見佢由原本同外 籍 老師一齊坐同玩,唔知幾時中間坐多左個小朋友,呢個小朋友重係我地嘅朋友仔,係一齊搭的士黎學校嘅添!見到咁又有少少擔心Ambrose唔識講野會比下去,因為朋友仔細過Ambrose一日但講野叻好多!不過,我見Ambrose都不斷望 向外籍 老師方向都有回應,唔似得上次去啟思時唔多想理人咁,表現都叫唔錯。不過個 廣東話 老師又不時同我講Ambrose好似好靜咁,我就唔太明佢點解咁講,因為眼見雖然Ambrose無好大聲叫,佢都有耐唔時細細聲有“E E ERR ERR”咁,見朋友仔玩緊都係無出聲丫,真係唔太明佢點解話佢靜,我有同老師講話Ambrose响屋企好嘈,雖然未識講野,但佢係可以不停咁BB話,佢一d都唔靜,我重不自覺話Ambroseplaygroup一般都比較乖,係慢熱型,唔响屋企就好聽話,响屋企就好嘈,又會掉野,係另一個人!一咁講我又覺得自己有少少失言,我唔係幾想俾老師知佢會掉野,但無啦啦都講埋出黎,老師都好緊張咁話呢d野要由細教佢糾正佢,我心諗鬼唔知咩,我都教到口水都乾,罵又罵過,氹又氹過,教又教過佢都係咁,我夠知要糾正佢啦,但佢唔聽真係好難攪!當然我無同老師呻呢d野啦,只係話係呀,有教架,我會收起佢掉嘅野唔俾佢囉,呢個應該係標準答案,但實際係你可唔可以收起哂全屋嘅野丫?佢要掉,咩都掉得架麻,點收啫?!唉,一講呢個話題真係可以有排講,我都係答左標準答案停止呢個話題,以免我越講越多衰野咁!哈哈!其間老師都不下一次話Ambrose靜,令我有d擔心佢係咪覺得要活躍d先好呢?我又唔明佢點可以expect Ambrose第一次黎到d咁嘅場面可以點嘈法?唔係應該乖乖坐定定肯玩有反應已經係好好架咩?心入面好多個問題,不過啱啱至話Ambrose靜,我同老師都一齊望住Ambrose,佢又啱啱線玩緊佢最鍾意嘅動物拚板,佢攞住d動物板係咁大大聲“ERR”個外 籍 老師,係咁撩佢叫佢望佢,重要指住隻兔仔,再兩手放上頭頂扮兔仔跳,一d都唔係靜,重好主動撩外 籍 老師,引人注意添!呢個 時候 老師先至話原來Ambrose都好活潑喎,我心諗你之前憑咩覺得佢唔活潑呢?講真面試你想佢可以點先表現到活潑?要行黎行去?要大叫?真係唔知,不過最尾聽到佢讚Ambrose,少不免又覺得開心嘅,好彩Ambrose都叫爭氣!


老師問完我,又到我問老師關於學校嘅野,之後我地兩個一齊行埋去Ambrose度,老師撩Ambrose玩,Ambrose肯玩,老師俾餅餅佢,佢有講謝謝之後重俾我收埋,老師要佢執好d玩具入個籃度,佢照執,呢個時候,老師已經不斷同我講話Ambrose好乖,好聽話,肯跟指令同唔太怕陌生,佢好似好驚訝咁!呵呵,我心諗,你未同佢玩你唔知啫,好彩你而家都知!老師陪我地行番出去室內遊樂場時佢又再問我Ambrose係咪有上playgroup,因為覺得佢好乖同聽指令,我咪再同佢重申我地星期六日都有上playgroup,而且重不自覺講左其中一個係bilingual,見老師一聽到係bilingual時個樣都好似有少少驚訝又有少少滿意咁,我就覺得呢個老師似乎開頭對Ambrose印象一般,係之後先越黎越好,心底都覺得今次面試應該都無問題!


出到去遊樂場玩左一排,我地先至返屋企。我問番奶奶Ambrose表現,佢二話不說已經話好好,收梗!我唔敢咁諗,因為呢間學校都唔係差,我覺得都好多人想入,雖然覺得面試表現幾好,都唔可以咁肯定囉!細問奶奶Ambrose玩動物板情況,佢話Ambrose可以攞起動物放啱位置,最衰我唔响隔離睇住,我都好想睇到佢點完成!奶奶又話Ambrose都有穿珠仔,不過穿穿吓朋友仔坐左埋黎要搬過個位,之後就唔使佢入喎!同我所見到一樣,奶奶都係話Ambrose主動撩外 籍 老師玩,成日叫佢,無話見佢金髮同講英文而有抗拒囉!


沒有留言:

張貼留言