2011年3月12日 星期六

Shining Garden –Little Learner (第五堂)

今日Ambrose上堂吽吽豆豆,不在狀態!可能因為朝早去左隔離座朋友仔屋企玩到太晏太開心,返到屋企遲遲都唔願瞓,到得番果一個鐘頭佢先瞓著,出門口上playgroup都係抱醒左佢!


今堂主題係Barbecue,生字有meat / corn / bread / chicken。今堂擺完咭仔之後再自由去台上攞呢d食物玩具放入相對嘅袋度,Ambrose終於第一次有積極參與,不斷行去攞食物玩具再去放,全部啱哂,叻叻!


今堂小插曲係行去台度坐好準備做手工定snack timeAmbrose唔坐,我要抱高佢諗住整佢坐,點知佢伸直對腳,我唔知點樣抱到佢一“鄧”坐左落張椅到,其實都係好細力,完全無整到佢,佢無啦啦就喊,真係好少見呀,Ambrose都未試過上playgroup喊架麻,係有一次好細個時上堂俾另一個bb扯頭髮喊過之外,佢未試過喊,真係俾佢嚇親,唯有同佢猛道歉,話我整到佢,但都唔得,最後都係同爹爹打眼色要佢入黎攪番掂個仔,哈哈!好彩爹爹抱吓佢之後又無野,可能都係借d易扭眼瞓啦!


放左學,爹爹要返工,而我就同Ambrose返婆婆屋企。婆婆買左三樣新玩具俾Ambrose,一個係搥蟲仔,呢個平時上幼潛Ambrose都好鍾意玩嘅玩具,不過我就一路都唔買,等佢返學玩就算喇,點知婆婆買左,真係好!另一個係毛毛狗仔,開著左係會行會叫,最攪笑係兩眼發光!最後係一架車仔,開著自己行,四個碌都發光。Ambrose似乎對於會郁果兩件玩具最大興趣,而當中狗仔就更係玩左好耐!一開始其實佢都有少少怕隻狗仔,一方面好想去摸,但一方面當隻狗仔埋黎時佢又有d怕,避避地隻狗,好好笑!不過玩得一陣,佢已經可以就咁攞起隻狗,成日唔俾佢行,又放上張椅到玩,玩到隻狗行到跌左落地又笑,真係頂佢唔住呀!呢晚,雖然佢都係瞓得好少,有新玩具之下佢都無扭計,只係到最尾食完飯後有少少一定要痴實我,一行開就想喊,見到佢咁我都係執埋d野返屋企同佢洗白白,等佢早少少可以瞓喇!


沒有留言:

張貼留言