2011年3月18日 星期五

當Ambrose遇上阿喜

尋晚買左bb公仔阿喜,不過當晚無即刻攞出黎俾Ambrose玩,因為近日好似有好多新玩具咁,所以都想隔一排至攞出黎,不過爹爹今晚已經急不及待要我攞俾Ambrose,佢話個bb公仔好真,有少少恐怖,佢想睇吓Ambrose驚唔驚喎!


爹爹set好佢部video cam,佢話要拍低當Ambrose遇上阿喜果刻嘅反應,哈哈!當Ambrose遇上阿喜,其實佢都幾好奇,幾有興趣咁,唔覺得佢有驚嚇嘅反應。我地開始叫Ambrose抱阿喜,Ambrose都有照做,不過當佢抱左一陣之後,好似覺得唔多對路,突然塞番阿喜俾我,我再推阿喜去佢度時,佢都係咁推番俾我,唔知點解佢有咁嘅反應呢?


Ambrosed抗拒阿喜,我就抱起阿喜話不如你教阿喜玩手抓板啦,Ambrose點頭就開始自己玩手抓板喇!每當佢放啱一個,我就攞住阿喜對手拍手讚佢,玩得幾次之後,Ambrose不知幾開心,自己都拍埋手讚自己。再之後我地又抱阿喜同Ambrose玩學行車,Ambrose爬去我又抱阿喜爬去,Ambrose開始對阿喜又無咁抗拒,重忍唔住笑住同佢玩。之後,我又攞左Ambrose細個用過嘅奶樽俾Ambrose餵奶俾阿喜,佢不知覺得幾好玩,係咁好認真咁餵,又抱佢上自己張梳化仔同阿喜一齊坐住餵,真係估唔到佢會鍾意阿喜!


之後爺爺抱住阿喜話帶佢走,Ambrose都唔俾,係都要爺爺俾番阿喜佢!之後重好笑,佢一手抱左阿喜行左入房,重要上埋床,我地開頭無為意佢走上床,所以無跟住入去睇,爹爹一路拍緊片,所以跟左佢入去。爹爹話Ambrose好醒,先放左阿喜上床先,自己跟手先上床。上左床,佢放阿喜上枕頭,自己都枕埋上去,真係好得意!爺爺又整蠱佢想抱走阿喜,Ambrose又係唔肯,爹爹驚佢太沉迷同阿喜玩,玩得顛得濟會唔珍惜阿喜,所以就同佢講阿喜要覺覺豬,然後放左阿喜去第二間房關埋門,唔俾Ambrose入去,而Ambrose都無扭,自己又走左去玩其他玩具,睇黎,佢都幾鍾意阿喜,呢個投資都有少少回報喇!


沒有留言:

張貼留言