2011年3月11日 星期五

健康院歲半評估

終於都同Ambrose打左針可以返健康院做歲半評估喇!


今日爹爹放假可以一齊去健康院,不過約左晨早九點半就要好辛苦撐起身梳洗出門口喇!揸車去到健康院側側膊泊架車入去,哈哈,無法啦,呢度都幾唔方便搭車去麻!


登記左之後好快就叫名入房度高磅重,今次磅重唔知點解姑娘要除淨件薄底衫先上得磅,之前一歲都好似唔使,可能果時係夏天啦!要除衫就狼狽少少喇,因為我地同Ambrose都著得多,要逐件除完又著,幾麻煩!今次Ambrose已經可以企定定,所以佢今次可以去大人磅企住磅,唔使再瞓bb磅喇!度高時要佢瞓低就唔係太肯,係都要起身坐,Tweety姐姐好快手已經同佢度左高,即刻俾佢坐起唔好扭!歲半嘅Ambrose81cm,重26,原先Tweety姐姐話佢幾高同幾重吓,不過再對照吓生長線,重係90線,都叫重,但高其實就只係50線,只係中間,唔算太高,我笑話Ambrose其實又肥又矮,哈哈!


今日返健康院有好多細bb,我估都係滿月左右大,Ambrose除衫磅重時見到個細bb磅重時喊,望到實一實,好攪笑!可能佢好少見到咁細細個同赤條條嘅bb,佢好好奇呀!我同佢講,Ambrose細個嘅時候都係咁架,細細粒,要除哂衫仔先磅得重,又係喊哂去磅重架!


出左房等左一陣就叫名入房做評估喇,唔知係本身真係咁快定因為Tweety姐姐嘅關係呢?今次評估都係Tweety姐姐同我地做,真係好,我鍾意!之前在磅重房時Tweety姐姐已經叫Ambrose指出眼耳口鼻頭髮等等,所以入房做評估時Tweety姐姐話佢已經識呢d野唔使再考。Tweety姐姐台面有幾粒積木,當佢問返我Ambrose嘅食野情況同平日生活資料時,Ambrose無等Tweety姐姐指令已經急不及待自己一手攞起叠高高喇,重要一路叠,一路撩Tweety姐姐同佢玩咁,係咁俾d積木Tweety姐姐,一放好又係咁叫佢,真係好好笑!不過最好笑都係Tweety姐姐話佢叻左好多,我反問,物佢之前好頓架咩,做咩咁驚嘆佢叻左好多?!原來Tweety姐姐話之前食團年飯撞到我地時同Ambrose玩過覺得Ambrose唔理佢無咩反應,今次見佢就好唔同,係咁撩佢玩!哈哈,Ambrose可能真係好慢熱掛,其實佢都活躍,只不過係睇咩時候同心情啦!


之後就係最重要一環喇,就係問Ambrose識講幾多野,爹爹數緊識講d咩時,我已經好醒目問係咪要佢自己自發講唔係跟我地口水尾講先計,Tweety姐姐話係,咁原本數緊嘅爹爹都收口喇,因為Ambrose自發會講嘅就只有爹爹,哈哈!當然,因為之前我已不下幾次私底下問Tweety姐姐有關speech delay問題同討論Ambrose未識講野嘅情況,相信連Tweety姐姐都預左我地兩歲再返去,所以一聽到我地話只係識講爹爹時,Tweety姐姐好快話兩歲再見喇!不過佢亦安慰我地,男仔普遍都係遲識講野,好多都要兩歲再返去,而Ambrose其實好叻,佢係已經不斷“E E Err Err”撩人講野,佢係好多野講同好想講野喎,Tweety姐姐話睇Ambrose咁嘅表現,到時佢一識講野分分鐘係連珠爆發講唔停喎,希望啦!


沒有留言:

張貼留言