2011年3月19日 星期六

Shining Garden –Little Learner (第六堂)

今朝Ambrose八點半起身飲奶,飲完之後都唔願瞓,係咁爬去床尾想落床出去玩,但我同爹爹都無理佢,太眼瞓唔願郁,Ambrose出盡法寶,又叫又拍我地,又成個人坐落我地個頭度,真係俾佢激親呀!足足玩左我地成個鐘頭,Ambrose先瞓番,到十一點半佢又再醒左攪我地,今次爹爹都忍唔住起身同佢出去玩喇!其實諗番轉頭Ambrose都好慘架,瞓醒左想出去玩,爹爹同媽咪又掛住瞓到死豬咁,點整都唔起身,唯有好無奈又瞓番,哈哈!


不過由於爹爹生非滋勁痛,食完野之後無聲無息咁入左房瞓覺,留低我一個人同Ambrose玩。Ambrose呢排愛上左玩手抓板,今日我同佢一齊玩,前前後後,車輪轉玩完一個到一個,玩完又玩,玩完手抓板又玩積木,玩完積木又到mega block,玩完mega block又車輪轉玩果四塊手抓板,真係攰死我呀!咁樣玩法,Ambrose足足玩左兩個幾三個鐘呀!佢真係一d都唔嫌悶,可以不停重覆又重覆玩都有!


玩到三點鐘,又係時候叫醒爹爹起身梳洗出發上shining garden playgroup喇!爹爹可能知道我同Ambrose玩左幾個鐘頭無得抖,今次佢自告奮勇同Ambrose一齊上堂,叫我响出面抖吓!因為無入去上堂而在出面睇,所以都唔係好知佢地上堂嘅情況同Ambrose嘅反應,不過見到Ambroseweather song時都有做動作,都叫ok啦!


今日主題係How do flowers grow?生字應該有:flower pot / seeds / watering can / rain fall / sun shine。其實有教shovel,不過因為無寫出黎,只係俾左個玩具shovel佢地扮“畢”泥入去自己較早前裝飾嘅flower pot度。見到佢地教呢個主題,好似好深咁,唔知Ambrose明唔明呢?


今日手工係將一d棉花粒放入去之前裝飾好嘅flower pot度,再自己逐粒放種子入去,老師攞住watering can行埋黎,再同小朋友一齊淋水,呢個手工都幾得意。我地攞左個flower pot番屋企調整番棉花粒同種子位置,再放去窗台位曬太陽,我諗好快會發芽,到時再俾番Ambrose睇,呢盆係佢第一盆種嘅盆栽,都幾有意思!


沒有留言:

張貼留言