2011年3月6日 星期日

幼潛 - 第八堂

幼潛第八堂,今堂一開始就坐埋姨姨度聽故事,故事係“我自己上小馬桶”。姨姨有本書仔去講上小馬桶,重要係flip book,一路講一路flip裡面嘅動作,例如抆紙巾,最攪笑係本書話去完小馬桶要將vivi倒落去大馬桶度沖走佢,小馬桶倒vivi呢個動作係有得flip,我同其他家長見到vivi真係倒左嘅時候都不禁有d驚訝係點做到,姨姨聽見又忍唔住flip多次我地睇,真係好神奇呀本書,唔知邊度有得買呢?講完個故事,姨姨重攞埋bb公仔同小馬桶出黎表演一次上小馬桶嘅流程,Ambrose全程留心睇,唔知佢有幾多領會呢?姨姨話小朋友二十個月開始可以同佢做potty training,雖然我有買個bb扶手廁板俾Ambrose,但始終都未開始正式訓練,諗緊Ambrose係男仔,係咪唔使買potty同佢訓練呢?但又覺得有potty,可以配合d書去教,佢自己又可以自己行埋個potty度去,可能咁樣會易d,到佢大左識得自己去時先至慢慢教佢企住去vivi?真係唔知邊樣好!


講完上馬桶,姨姨就教小朋友一次過攞好多野時要搵手呀頸呀幫手夾住。姨姨搵左Ambrose做示範,首先俾兩個布積木俾Ambrose揸住,Ambrose一手一個,之後到第三個,Ambrose想攞但無手,佢想俾番其中一個姨姨去攞第三個,但姨姨就幫佢將第三四五六個塞入佢兩手嘅臂彎之中,要佢攞住咁多個行番黎我度。只見Ambrose都未係好理解到發生咩事,輪輪盡盡咁行過黎,原來要佢夾住咁多野行過黎都唔係易事,哈哈!就係咁,我地不斷練習,但極其量都只係可以夾到四個行到黎唔跌,如果係六個,一早已經跌左喇!姨姨話呢個遊戲係訓練到小朋友解難能力,睇黎Ambrose都要練習多d喇!


之後又到set場玩大肌肉運動,由於Ambrose排第一,佢第一個玩。首先係一個高身少少圓拱形軟墊,Ambrose輕易捐左過去,再黎就係兩個呼拉圈,Ambrose要行入去再行出黎,唔可以踩邊,係要有行入同行出嘅概念,我諗住Ambrose一向不拘小節又唔睇路,以為佢一定衰,點知佢又好暢順好成功咁行完兩個呼拉圈,又去到最後一個亦係最難一個環節-野戰爬地。姨姨set左一條棍係好低嘅,高度大概係扒左响地一個身位左右,Ambrose要扒响地好似野戰士兵咁貼地爬過去,真係唔好睇Ambrose個肚腩咁大,佢竟然好輕易咁爬過一共兩段,成功完成哂,而成個過程佢重係一氣呵成,完全無停頓,亦無失手,超級順暢,真係好似demo一樣,勁叻!不過可惜事前唔知道,如果唔係我一定攞手機拍低佢呢個咁威水時刻!Ambrose玩完又再去排隊玩過,呢個時候睇到其他小朋友原來有d對於扒地貼住爬地係有抗拒同埋有難度,前兩parts每個小朋友都無大問題,係到扒行就要等,Ambrose不斷玩,重要每次都好快去到扒行果part,每次都好輕易同好enjoy扒行過去,其他家長都讚叻叻,簡直係為佢而設嘅遊戲咁,哈哈!呢個扒行動作姨姨話可以訓練前臂力喎!


沒有留言:

張貼留言