2011年3月9日 星期三

出疹記

32,即打針前一晚,同Ambrose沖涼時發現佢背脊有兩三點紅點,不以為意。33爹爹奉命帶Ambrose去打針,到夜晚同佢沖涼時發現佢一背同一肚都係粒粒,肚上面嘅粒粒唔係幾紅,望落係突,而背脊粒粒係又紅又突嘅。即時已經諗起未打針前已有嘅幾粒紅點,諗黎諗去究竟係食野敏感定打針敏感?追問爹爹同奶奶有無俾過d咩野Ambrose食,兩個人異口同聲話無特別。不過,以我嘅性格係無特別都想要知究竟食過d咩,因為佢地通常好多野都係無特別,之前食過 一兩 啖嘅野食唔覺有咩問題就認為係無問題,佢地未必明白有d食物係要食到某一個份量人體先會有敏感反應,所以今次食少少無問題唔等於下次都無問題。雖然明知佢地覺得我好似好過敏咁,但係我覺得如果知道有某d食物係會敏感嘅就盡量避開先係,唔係下下咁樣一起粒粒又唔知係咩事,又要睇醫生都幾麻煩!細問下,爹爹先至話今日同佢去食左炒蛋,哎,又係蛋!次次都總係食完蛋有d野咁,唔到我唔直接諗Ambrose對蛋係有敏感嘅!不過爹爹話如果係蛋敏感無理由食蛋之前一日已有幾粒。其實我都唔知究竟係邊樣,我諗緊,可能本身Ambrose已有少少敏感,加上當日又食過蛋,又打左兩枝針,幾樣加埋一齊,蛋未必一定係致敏原,但肯定係有少少關係囉!而我地亦有懷疑呢排Ambrose一早起身條片都爆哂令到衫同褲都濕哂,會唔會係vivi“業”到個身敏感呢?真係唔知!


打完針第二日,開頭都有少少退嘅跡象,但再觀察多幾日,去到36一早,Ambrose又爆片又臭臭左,為左唔想佢vivi有機會“業”到d粒粒,我地索性同佢沖涼,點知一除衫見佢個背脊嘅粒粒紅左,肚嘅粒粒又返黎咁,都係忍唔住要同佢睇醫生喇!因為打針嘅醫生成日都有不愉快嘅經歷,但响果度打開針又唔敢輕易同佢轉第二個醫生打,驚針廠唔同會有咩影響,所以幾唔高興都好,都要去果度打針,但睇醫生我地係唔會去佢度。我地決定去平時睇開嘅醫生,點知醫生每個月第一個星期日係休息日,我地被迫去睇左另一個醫生,又係响等嘅過程入面有不愉快經歷,呢d都算喇!入到去重要狂俾個醫生寸話我地打完針出疹唔去番打針個醫生度睇,有d唔想睇咁款,我心諗唔係你間診所少人同快我都唔會急住黎睇你啦!忍住道氣都要繼續,佢係咁易望左,知道我地啱啱打完針,已經係話敏感,無講係點解,我地已經話打針前已有兩三粒,唔記得左重走左去打針,佢都重係話打針敏感,俾d藥膏同藥水我地,兩日無嚴重到唔使返黎,當然有嘅話佢叫我地返打針醫生度睇啦!就係咁,我地响間無人排响我地前面嘅診所白等左半個鐘,得到呢個答案,受埋個姑娘同醫生氣就走左喇!


我地無俾藥水Ambrose食,只係同佢搽藥膏,搽左兩次,37日頭爹爹報告話粒粒已經退左,好番好多喇!我放工返去食飯,爹爹重好開心咁同我講今日買左鵪鶉蛋俾Ambrose食,爹爹真係好鍾意俾Ambrose食新野,但我一聽到個蛋字真係忍唔住變面!點解又食蛋?爹爹話佢諗住Ambrose未食過俾佢試吓,又諗住鵪鶉蛋唔同雞蛋喎!佢重沾沾自喜咁同我講,佢已經好醒只係俾蛋白Ambrose食無俾蛋黃架!Oh My God!!!我話佢知蛋敏感通常唔係蛋黃,而係蛋白,之前Ambrose疑似蛋敏感都係因為蛋黃同蛋白分唔淨,蛋黃痴到蛋白先出事,佢已經攪亂左!真係俾佢激死我,但見到佢個樣知道“lai”野,真係唔知好嬲定好笑!食完飯同Ambrose沖涼時,發現佢嘅粒粒唔係好似爹爹咁講退左,而係勁左!本身背脊都係外圍地方有紅粒粒,而家外圍地方無左,到成個背脊中央都係,又紅又大撻,總之係之前有粒粒嘅部位無左,呢d應該係新起嘅,唔理又係唔係打針之後嘅正常敏感反應,但好肯定嘅係同蛋白有關囉!如果唔係點會日頭睇左無事,到食完蛋白夜晚就發得咁勁丫?本身明明已經有好轉退粒嘅跡象架麻,而家成個背脊密集式一撻撻紅,我點都唔信純粹真係打針敏感囉!


咁樣情況,一定要再睇多次醫生啦!今次唔返去打針醫生度睇都唔得啦!39,又係一次超級唔高興嘅睇醫生經歷,電話預約左,準時去到診所等,一直都係話等四五個人,但最後竟然用左三個幾鐘先睇到醫生,真係激死人!今次係奶奶同Ambrose去睇醫生,真係辛苦哂佢喇!醫生話係d無名疹喎,可能係打針引起,不過我唔知奶奶有無提到食過蛋同之前嘅疑似蛋敏感嘅病歷,不過點都好啦,我諗無人可以肯定係咩敏感架喇,總之就係敏感啦!呢個醫生都係俾藥水同藥膏,而呢枝藥膏係成枝嘅,唔係平時睇醫生俾一盒仔果d囉!


食左一次藥無再餵,同埋搽左藥膏一次,Ambrose嘅紅疹已經退左紅喇!之後粒粒亦都慢慢退埋,總算攪掂左喇!而今次打五合一同水痘針,似乎係無其他反應,總算無驚無險啦!


沒有留言:

張貼留言