2011年3月25日 星期五

粒粒

呢幾晚Ambrose都瞓得好差,半夜時份無啦啦喊,以為佢甩左個咀,塞番俾佢又發脾氣咁,有時又坐起身,有時又成個人瞓落我地個身度,佢瞓得麻麻之餘,我地重差,幾乎成晚都要起身同佢執咀,搬番好佢,同埋成晚俾人扎住或者踩住瞓,第日重要返工,真係命都無!第一晚之後我就諗緊Ambrose會唔會係出牙仔唔舒服呢,因為Ambrose平時一定唔會咁樣扭擰,加上上個月已經發現佢出緊牙,見Ellen姨姨話heihei出牙係夜晚瞓得差,所以諗緊Ambrose係咪再爆多d牙仔!第二日我都好努力叫Ambrose開口俾我睇吓,但奈何佢開個口一下又合番埋,我都趕唔切仔細望佢嘅牙仔。不過奶奶就見Ambrose身上出左粒粒,佢話可能有野咬,即刻同佢洗哂所有床單被舖。我其實都唔太信有野咬,因為Ambrose都唔係一粒半粒咁出,係一堆鞋手嘅粒粒,又唔叫嚴重,奶奶就話可能熱,但其實天氣持續都凍,Ambrose汗都無滴,無咩可能熱到出粒粒,我比較相信Ambrose係食物敏感,至於係食咩野敏感真係唔清楚。每當我問返奶奶同老公俾左d咩俾Ambrose食,佢地永遠都係話無咩特別,都唔係太想同我講咁,真係令人好氣餒。其實我會諗食物敏感都唔係咁神經緊張啫,起碼問清楚明白食左d咩,咁估吓關咩野事,下次咪試吓唔食會唔會好d,咁樣唔係重好過次次出親d唔知咩野,又要走去同佢睇醫生,但又無咩結論,都係俾敏感藥水同藥膏就打發我地走更好咩?佢地唔明白有d食物食一次食兩次可能都唔會有問題,因為如果真係敏感可能係要食到一定份量先至會發出黎,所以响佢地心目中咩都係無咩特別,咩都之前食過無問題囉!但其實可能幾日前食左嘅野要過幾日至發出黎,咁佢地又只會諗見到粒粒發出黎果日食左d咩就算,果日無食過d咩特別野,就又不了了之,又或者歸咎於小朋友皮膚係咁易敏感啦,焗到出粒粒嘅各種理由!當然,我唔係專業人員,亦都唔可以話Ambrose咁樣就一定係食物敏感,,我都係自己估估吓,可能我都有估錯,但我就唔係好高興,佢地根本唔信我講嘅野咁!已經諗可能係蛋敏感,唔食蛋,叫停埋麵包,但都係日日都食住麵包,真係無法囉!


沒有留言:

張貼留言