2011年9月20日 星期二

我睇醫生我派碟碟

Ambrose今晚好攪笑!媽咪今晚放工返屋企就發現左尋晚整嘅魚仔已經分屍喇!佢自己重要攞埋出黎俾媽咪睇,再大叫“哦”,好似知媽咪準備話佢咁!見佢已經知道媽咪會話“哦,你又整爛野”,媽咪反而唔講,唔理佢行左去,點知Ambrose突然攞左魚仔身上嘅雪條棍走埋媽咪度,媽咪以為佢又頑皮唔想理佢,點知佢同媽咪講“我睇醫生”!媽咪第一時間未明白佢做咩,以為佢唔舒服,即時問Ambrose做咩事,邊度唔舒服,點知佢將條雪條棍放入口度,再講“我睇醫生”,原來佢係扮睇醫生,真係俾佢笑死!佢記得醫生又係有條雪條棍要放入口睇喉嚨,所以佢可能想抆條棍出黎玩,咁就整爛條魚!媽咪第一次見佢咁有聯想力同咁好記性,攞住條棍講到一句句子出黎話睇醫生,咩氣都下左啦!  


再之後,夜晚Ambrose要媽咪攞左叠厚身圓形ABC字咭出黎玩,不過佢唔係認字,而係揸住好幾張,再成叠“踏”齊番,之後佢無啦啦講“我派碟碟”,哈哈!笑死媽咪!可能佢返學茶點 時見 老師係咁做,見到呢d字咭又厚又係圓形,真係成隻碟咁樣,所以佢唔認字,全心全意玩“踏”碟同派碟!  


今晚呢兩句妙語真係令媽咪好驚訝,因為Ambrose都算遲識講野,雖然有時佢都可以講到短句,但都係見到果樣野先會講,例如媽咪食粥,Ambrose玩波波,媽咪未聽過佢咁樣投入左另一角色去講成句句子,媽咪既驚訝又開心,又覺得Ambrose好可愛,哈哈!



沒有留言:

張貼留言